  • 1. Data: 2008-03-10 12:30:26
    Temat: Do jakiego sadu wniosek ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam

    Z pol roku temu dalem pisemko, ze chce ustanowienie oderbnej wlasnosci
    lokalu w spoldzielni. Bez odzewu. W prawie miszkaniowym spoldzielczym jest :

    Art. 491.

    Osoba, która na podstawie ustawy może żądać ustanowienia prawa odrębnej
    własności

    lokalu, w razie bezczynności spółdzielni może wystąpić do sądu z powództwem

    na podstawie art. 64 Kodeksu cywilnego w związku z art. 1047 § 1 Kodeksu
    postępowania

    cywilnego. Pozew wolny jest od opłaty sądowej, zaś koszty postępowania

    sądowego pokrywa spółdzielnia.

    1) Do jakiego sadu moge zlozyc ten wniosek

    2) Na jakim druku

    3) Moge wnioskowac od razu o ukaranie spoldzielni (przedstawicieli zarzadu
    itp) na cele spoleczne, o bezczynnosc w sprawie ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-03-10 15:05:05
    Temat: Re: Do jakiego sadu wniosek ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Fantom pisze:

    > 1) Do jakiego sadu moge zlozyc ten wniosek

    Właściwego rejonowego

    > 2) Na jakim druku

    Nie ma druku.

    > 3) Moge wnioskowac od razu o ukaranie spoldzielni (przedstawicieli zarzadu
    > itp) na cele spoleczne, o bezczynnosc w sprawie ?

    Nie.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-03-12 11:45:24
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Właściwego rejonowego

    Do jakiego wydzialu ? Grodzkiego ?

    > Nie ma druku.

    Czyli mam napisac po prostu na kartce, ze zlozylem pismo do sm, oni nic nie
    robia, wiec prosze o ustanowienie odrebnej wlasnosci przez sad i tyle ?

    Jeszcze jedno - ile czasu czeka sie na rozprawe/wyrok ? Kilka miesiecy ?

    Fantom