  • 1. Data: 2008-03-10 11:11:16
    Temat: Jak mam odpowiedziec na pytanie ? :)
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Niby proste ale ....
    Mam na oswiadczeniu pytanie typu "Nie otrzymalem xxxxxx" I obok mam napsiane
    TAK/NIE - skreslic niewlasciwe
    Jezeli chce zeznac, ze nie otrzymalem xxx, to mam skreslic NIE ? Czyli ze
    mowie TAK do tego zdania ze, nie otrzymalem ?

    Fantom

  • 2. Data: 2008-03-10 11:14:48
    Temat: Re: Jak mam odpowiedziec na pytanie ? :)
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...spam.iq.pl>

    Fantom wrote:
> [...]
    > Jezeli chce zeznac, ze nie otrzymalem xxx, to mam skreslic NIE ? Czyli ze
    > mowie TAK do tego zdania ze, nie otrzymalem ?

    Jak odpowiesz TAK to stwierdzasz PRAWDA dla zdania "nie otrzymałem" ->
    nie otrzymałeś
    Jak odpowiesz NIE to stwierdzasz FAŁSZ dla zdania "nie otrzymałem" ->
    otrzymałeś.

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N+ DI+ V-

  • 3. Data: 2008-03-10 11:19:28
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Jezeli chce zeznac, ze nie otrzymalem xxx, to mam skreslic NIE ? Czyli ze
    > mowie TAK do tego zdania ze, nie otrzymalem ?

    wg. mnie to musisz skreślić NIE

  • 4. Data: 2008-03-10 11:23:34
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Jak odpowiesz TAK to stwierdzasz PRAWDA dla zdania "nie otrzymałem" ->
    > nie otrzymałeś
    > Jak odpowiesz NIE to stwierdzasz FAŁSZ dla zdania "nie otrzymałem" ->
    > otrzymałeś.

    Czyli tak jak myslalem, musze skreslic NIE

    Fantom

  • 5. Data: 2008-03-10 13:05:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jezeli chce zeznac, ze nie otrzymalem xxx, to mam skreslic NIE ? Czyli ze
    > mowie TAK do tego zdania ze, nie otrzymalem ?

    Moim zdaniem powinieneś skreślić "Nie". Dla pewności wpsisał bym odpowiedź
    pełnym zdaniem, jeśli się da.

  • 6. Data: 2008-03-10 14:59:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem powinieneś skreślić "Nie". Dla pewności wpsisał bym
    > odpowiedź pełnym zdaniem, jeśli się da.

    Swoją szosą czy taki formularz tworzył idiota, czy ktoś celowo coś
    takiego wyprodukował?

    Prawidłowo zadane pytanie powinno brzmieć "Otrzymałem xxxxx" (tak/nie)

  • 7. Data: 2008-03-10 17:33:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:fr3bp9$fpk$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem powinieneś skreślić "Nie". Dla pewności wpsisał bym odpowiedź
    > pełnym zdaniem, jeśli się da.

    "Nie, nie otrzymałem xxx", czy "Tak, nie otrzymałem xxx" ;-)

    <http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=8147>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2008-03-11 06:43:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2008 12:11:16 +0100, Fantom napisał(a):

    > Witam
    > Niby proste ale ....

    Niestety kretynizm...
    Poczytaj: