  • 11. Data: 2005-06-13 19:53:42
    Temat: Re: Dane świadków wyłącznie do wiadomości sądu?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CN" <b...@h...com> napisał w wiadomości
    news:d8j7nj$md2$1@inews.gazeta.pl...

    > No to jak to zrobić, aby nie ujawniać danych świadków? Przecież to
    może
    > grozić poważnymi konsekwencjami. Da się w ogóle coś zrobić?

    Podaje się adresy nie tyle zamieszkania, co korespondencyjne. To daje
    pewne możliwości. Na przykład można podać jako adresy korespondencyjne
    adres powoda. Powoda pozwany i tak z reguły zna, więc ameryki nie
    odkryjemy. Teraz jak przychodzi awizo, to świadkowie drałują na pocztę i
    odbierają wezwania. Nie testowałem w praktyce, więc podsuwam jako pomysł
    do przedyskutowania.