  • 1. Data: 2006-11-05 19:01:37
    Temat: Czy zobowiazania platnosci zawierane w internecie sa wiazace ?
    Od: Fizzzi <f...@w...op.pl>

    Czy zobowiazania platnosci zawierane w internecie sa wiazace ?
    np. jesli wypelnie formularz ze chce zeby moja strona byla dodana do
    katalogu, a w regulaminie jest ze jednoczesnie zobowiazuje sie do wplaty
    np. 100zl na ich konto. To czy to wtedy jest wiazace prawnie. Czy firma
    ktora prowadzi ten katalog ma prawo zadac odemnie zaplaty gdyz jednym
    kliknieciem zgodzilem sie na akceptacje regulaminu ?

    --
    Regards Fizzzi
    GaduGadu #5311582

  • 2. Data: 2006-11-05 19:22:56
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "Fizzzi" <f...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > Czy zobowiazania platnosci zawierane w internecie sa wiazace ?

    Moim zdaniem nie sa wiążące. Umieszczenie płatnego wpisu w wyszukiwarce jest
    zawarciem swoistej umowy o świadczenie usługi.
    Art. 66(1) par. 4 wyklucza wiążący charakter oferty składanej elektronicznie
    w przypadku zawierania umów za pomocą poczty elektronicznej albo podobnych
    środków indywidualnego porozumiewania się na odległość. Wypełniony formularz
    należy rozumieć jako podobny środek do indywidualnego porozumiewania się.
    --------------------
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl

  • 3. Data: 2006-11-05 19:39:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Łukasz N napisał(a):
> [...]
    > należy rozumieć jako podobny środek do indywidualnego porozumiewania się.

    Zastanów się najpierw, kto składa ofertę, dlaczego oferta na stronie www
    nie jest środkiem indywidualnego porozumiewania się oraz kto wypełnia
    formularz.

    M.

  • 4. Data: 2006-11-05 19:41:54
    Od: "edeco" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz N" <l...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > albo podobnych środków indywidualnego porozumiewania się na odległość.
    > Wypełniony formularz należy rozumieć jako podobny środek do indywidualnego

    No cóż, jeżeli to jest prawo to jest ono do DU...Y.
    Skoro się z kimś umawiasz to powinieneś sie wywiązać z umowy.
    Jak nie to robisz z gęby cholewę i w przyszłości nikt nie będzie chciał z
    tobą robić interesów. Jesteś spalony.

    p.s. jest to moje zdanie.
    p.s. 2 NIE DOTYCZY TO POWYŻSZYCH PRZEDMÓWCÓW

    pzdr
    edeco

  • 5. Data: 2006-11-05 20:48:29
    Od: Fizzzi <f...@w...op.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Zastanów się najpierw, kto składa ofertę, dlaczego oferta na stronie www
    > nie jest środkiem indywidualnego porozumiewania się oraz kto wypełnia
    > formularz.
    >
    > M.

    dokladnie o to chodzi oczywiscie nie czytam wszystkich regulaminow na
    stronach (darmowe konta pocztowe, zapisy na fora etc) i boje sie ze
    pozniej okaze sie ze dopisanie do katalogu kosztowalo mnie ponad tysiac
    zlotych rocznie...

    --
    Regards Fizzzi
    GaduGadu #5311582

  • 6. Data: 2006-11-07 11:57:05
    Od: Thorfin <t...@o...pl>

    Fizzzi napisał(a):

> [...]
    > stronach (darmowe konta pocztowe, zapisy na fora etc) i boje sie ze
    > pozniej okaze sie ze dopisanie do katalogu kosztowalo mnie ponad tysiac

    jeśli nie użyłeś do tego podpisu elektronicznego to kto ci udowodni ze
    to ty klilnołeś ok może ktoś wpisał poprostu twoje dane tak na złośc

    pozdrawiam