  • 1. Data: 2012-07-09 12:45:49
    Temat: Czy to znieslawianie / pomawianie ?
    Od: "_THX." <j...@W...gazeta.pl>

    Czy jeżeli osoba fizyczna chodzi od drzwi do drzwi (kilkudziesięciu sąsiadów)
    przedstawiając nieprawdziwe, fałszywe informacje na temat drugiej osoby i
    próbując w ten sposób wpływać na zachowanie tych osób trzecich, to jest to
    znieważenie/pomówienie w sensie k.k. i podlega ochronie wizerunku? A jak to
    wygląda od strony cywilnoprawnej?

  • 2. Data: 2012-07-09 19:55:45
    Temat: Re: Czy to znieslawianie / pomawianie ?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > znieważenie/pomówienie w sensie k.k. i podlega ochronie wizerunku? A jak

    Tak, ale ponieważ nie jest to publikacja (hodzenie od dżwi do dżwi), więc na
    tobie spoczywa obowiązek udowodnienia pszed sądem , że:
    hodzi od dżwi do dżwi;
    muwi to co muwi;
    oraz , że to co muwi jest nieprawdą.

    A to są dla ciebie koszty, moga się nie zwrucić, on zapłaci gżywnę na żecz
    rozmnażania pierwiosnka, a ty będziesz bez grosza, ze zszarganymi nerwami,
    pozbawiona czasu...

  • 3. Data: 2012-07-09 21:38:33
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > rozmnażania pierwiosnka, a ty będziesz bez grosza, ze zszarganymi nerwami,

    TY, ale dojebałaś? Tabletek nie wzięłaś? To trzeba wyryć złotymi czcionkami
    na głównej płycie świątyni debilizmu i skrajnej głupoty: "(hodzenie od dżwi
    do dżwi)".

    Różne pojeby po usenecie sie kręcą, ale takiego bezmózga jak ty to nie ma
    więcej nigdzie na świecie. Tyś głupsza nawet od Jarka Kaczyńskiego, co ja
    mówię, nawet od trzonka od młotka.

  • 4. Data: 2012-07-09 22:04:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.07.2012 21:38, Andy Niwinski pisze:

    > TY, ale dojebałaś? Tabletek nie wzięłaś? To trzeba wyryć złotymi
    > czcionkami na głównej płycie świątyni debilizmu i skrajnej głupoty:
    > "(hodzenie od dżwi do dżwi)".

    No co ty, słynnej trollicy stokrotki nie znasz?

    Nie dokarmiaj!