    From: "Damian..." <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to jest takie skomplikowane, czy mi się wydaje?
    Date: Mon, 5 Apr 2004 20:51:08 +0200
    Sender: c...@o...pl@ahe186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam.

    Nie wiem, czy ja jestem taki nienormalny, czy to mi się wydaje (od razu
    mówię, że mam niespełna 15 lat), że to jest nienormalne...

    W tamtym roku zmarła mi matka. No nic, mieszkanie (własnościowe, oczywiście)
    było przepisane na nią, więc ojciec zaczął załatwiać sprawy związane z
    przypisaniem mieszkania na niego.
    No i tu zaczynają się schody, moim zdaniem, kompletnie niepotrzebne. Trzeba
    było załatwiać jakieś sprawy spadkowe (osiem dych w tył). No nic...przyszło
    już pismo z sądu no i...

    Teraz trzeba wzywać jakiegoś rzeczoznawce, bierze on niewiadomo ile (ale
    napewno nie niżej niż 400 zł). Mnie (i nie tylko mnie) ta sprawa totalnie
    frustruje. A jeszcze dalsze koszty...(dalej nie mówię bo nie wiem, co będzie
    dalej, ale już wiem, że nieźle nas to zaboli).

    Nie rozumiem, co to ma być? Niby taka prosta sprawa, zmienienie imienia w
    papierze, a trzeba płacić [...]. Nie wiem co mnie nawet powstrzymuje przed
    wyżyciem się...

    Pozdrawiam i proszę o wyjaśnienie, jaki to ma sens...
    Damian...