  • 31. Data: 2020-10-21 12:28:52
    Temat: Re: Należy NIEZWŁOCZNIE ocenzurować homofobiczny Stary Testament (Słowo Boże)?
    Od: Kviat

    W dniu 21.10.2020 o 11:15, A. Filip pisze:

    > Czyli należy ocenzurować Stary Testament?

    A czy należy cenzurować stare książki?

    > Czy może Stary Testament ma być
    > "poufną" publikacją nie do wzmiankowania (wszystkich fragmentów) publicznie?

    A czy można wzmiankować historyczne dokumenty?
    Można. Historycy cytują, ale nie robią tego w celu instruktażu albo żeby
    uzasadniać swoje przekonania nakazane przez boga, np. jak traktować
    czarownice, albo innych ludzi. I nikt za to ich po sądach nie ciąga.

    Np.
    https://www.oswiecimonline.pl/auschwitz-nowe-spojrze
    nie-historykow-na-poczatki-obozu/

    "Prezentowane dokumenty, zaopatrzone w komentarz historyczny,
    potwierdzają, iż niemal od samego początku Auschwitz był projektowany w
    taki sposób, aby mógł pomieścić 30 000 więźniów"

    Zwróć uwagę na zwrot: "zaopatrzone w komentarz historyczny"
    Nie prezentują ich dlatego, że uważają, że powinno się budować obozy
    koncentracyjne. Głupotą byłoby traktowanie tych dokumentów jako poufne.
    Takie dokumenty pełnią również rolę przestrogi, żeby nie popełniać tych
    samych błędów, które ludzie popełniali w przeszłości.

    > Boga homofoba trzeba ocenzurować?

    Nie ma potrzeby cenzurować czegoś, co nie istnieje.
    To byłoby trochę głupie.

    Z homofobią wśród ludzi trzeba walczyć poprzez edukację, akcje
    informacyjne, a w skrajnych przypadkach agresji poprzez przymus
    wsadzając do więzienia.

    > ["Dyskusja" z tobą jest bezproduktywna,
    > zostaje kierowanie na szlak prawnych raf i patrzenie na którą wpadniesz]

    Zawsze możesz próbować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 32. Data: 2020-10-21 14:11:41
    Temat: Re: Czy to jest homofobiczna mowa nienawiści Starego Testamentu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >Wymaganie żeby pracownik traktował innych pracowników jak ludzi jest
    >zgodne z prawem i można mieć w dupie, czy taki pracownik ma inne

    Ale przeciez traktowal. Pracowal tam iles lat i skarg na niego nie
    bylo.

    Tylko mu sie ten Miesiac Dumy czy Dzien nie spodobal.

    Poza tym nadal traktowal jak ludzi, tylko osmielil sie niepoprawny
    kawalek zacytowac.

    J.

  • 33. Data: 2020-10-21 14:27:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 20.10.2020 o 18:19, J.F. pisze:

    >O czym ty bredzisz? Gdzie ty tu widzisz analogię? LGBT mają jakiś
    >swój kościół z funkcjonariuszami?

    Ale co za roznica ? Jemu sie nie podoba LGBT, a tobie KK.
    I nagle pracodawca kaze ci byc dumnym z KK :-)

    A LGBT - patrzac po nasileniu roznych akcji - jakas tam organizacje
    maja ...

    >Ale odpowiem, skoro masz z tym problem i nie wiesz co trzeba zrobić.
    >Albo bierzesz urlop, albo się zwalniasz z takiej roboty, albo olewasz

    Albo mowisz "ja sie tu nie najmowalem na propagandyste, i nie
    bedziecie mi mowic co mam myslec" ..

    >nie dziękujesz klechom, albo zgłaszasz gdzie trzeba czy od razu
    >idziesz do sądu, że poczułeś się dyskryminowany. Dorosły, zdrowy
    >psychicznie człowiek, ma wiele możliwości.

    No to wlasnie wykorzystal jedna z wielu mozliwosci.

    >A nie, że piszesz bzdury na forum firmy, w stylu:
    >"biada katolowi, lepiej by mu było uwiązać kamień młyński u szyi i
    >pogrążyć go w głębokościach morskich". A także: "Ktokolwiek obcuje z
    >katolem, popełnia obrzydliwość.

    To teraz przeczytaj niektore swoje wypowiedzi :-)

    >Będzie ukarany śmiercią, a jego krew spadnie na niego".

    Tego istotnie nie pisales, ale to tylko cytat ze zrodla historycznego,
    ktorego zreszta KK zakazuje traktowac doslownie.

    >i potem się głupio tłumaczysz, że przecież tak w jakiejś książce
    >napisali i że to tylko cytat. To już cytować nie wolno?
    >Koleś grozi śmiercią i jest zdziwiony, że nie wolno... Upośledzony?

    Jakos tylko ty dostrzegasz to grozenie smiercia. Przewrazliwiony
    jestes :-)

    >Twój przykład jest z dupy, bo firma nie zachęcała do podziękowań
    >homoseksualistom, tylko zachęcała żeby innego człowieka traktować jak
    >człowieka.
    >Trzeba mieć nieźle narypane w głowie, żeby poczuć się tym urażonym.

    Cholera wie, co tam w pelni zachecala, bo zrodla jakos znikly.
    Ale "Miesiac Dumy LGBT" cos juz mowi.

    >Nie bredź.
    >Nikt go nie zmuszał do popierania jakiejś instytucji.

    >Co złego widzisz w tym, żeby każdy człowiek miał obowiązek
    >traktowania innego człowieka jak człowieka? Oj... zdaje mi się, że w
    >tym kraju jeszcze jest taki obowiązek. Czy może już nie ma?

    A mozna wejsc na prelekcje Zyda z transparentem "nie zabijajcie
    Palestynczykow" ? :-P

    J.

  • 34. Data: 2020-10-21 20:56:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-20 o 23:13, Kviat pisze:

    > Wymaganie żeby w zakładzie pracy człowiek traktował innego człowieka jak
    > człowieka nie jest złamaniem prawa. A wręcz przeciwnie.

    To jest uregulowane w polskich przepisach prawnych.
    Również w kodeksie pracy. Nie potrzebna dodatkowa kampania pracodawcy.
    Bo można się domagać równego traktowania grubasów łysych czy
    okularników. Oni też mają ciężej w życiu.

    Wymaganie żeby traktować jakoś specjalnie określoną grupę ludzi to FASZYZM.
    Oczywiście zakładamy że to zdrowi ludzie.
    Czy może chcesz ich traktować jak niepełnosprawnych.
    Bo wtedy to się zgodzę.
    Niepełnosprawnym trzeba POMAGAĆ ;-)

  • 35. Data: 2020-10-21 21:11:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-21 o 10:54, Kviat pisze:

    > Wymaganie żeby pracownik traktował innych pracowników jak ludzi jest
    > zgodne z prawem i można mieć w dupie, czy taki pracownik ma inne zdanie.
    > Ma tak traktować i koniec

    W którym miejscu jakiś pracownik o skłonnościach homoseksualnych został
    potraktowany nie jak człowiek przez zwolnionego?

    Został potraktowany zgodnie z prawdą jak człowiek o skłonnościach
    homoseksualnych grzeszący dokonując czynów homoseksualnych.

    Nie dostał wsparcia czy pomocy czy laurów bo nie ma za co dostawać.
    Jest NORMALNYM człowiekiem nie kaleką.

    To że Tobie się wydaje że te laury powinien dostawać nie znaczy że
    polskie prawo tak stanowi.

  • 36. Data: 2020-10-22 11:08:47
    Od: Kviat

    W dniu 21.10.2020 o 20:56, _Master_ pisze:

    > To jest uregulowane w polskich przepisach prawnych.
    > Również w kodeksie pracy. Nie potrzebna dodatkowa kampania pracodawcy.

    Rzeczywistość pokazuje, że potrzebna.
    W zakładach pracy zdarzają się homofoby, którzy mają w dupie przepisy.

    > Wymaganie żeby traktować jakoś specjalnie określoną grupę ludzi to FASZYZM.

    I właśnie tego typu kampanie mają sprawić, żeby homofoby traktowały
    innych ludzi normalnie.

    > Oczywiście zakładamy że to zdrowi ludzie.
    > Czy może chcesz ich traktować jak niepełnosprawnych.
    > Bo wtedy to się zgodzę.
    > Niepełnosprawnym trzeba POMAGAĆ ;-)

    W pewnym sensie są niepełnosprawni, bo niewyedukowani.
    Bezmyślnie prześladują innych ludzi i bezmyślnie cytują fragmenty
    jakiejś starej księgi. Dlatego trzeba im pomagać robiąc tego typu kampanie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 37. Data: 2020-10-22 11:16:06
    Od: Kviat

    W dniu 21.10.2020 o 21:11, _Master_ pisze:

    > W którym miejscu jakiś pracownik o skłonnościach homoseksualnych został
    > potraktowany nie jak człowiek przez zwolnionego?

    Zapoznałeś się z cytatem, który zamieścił ten zwolniony?
    To jakie masz jeszcze wątpliwości?

    > Został potraktowany zgodnie z prawdą jak człowiek o skłonnościach
    > homoseksualnych grzeszący dokonując czynów homoseksualnych.

    Ten grzech wymyślili sobie wyznawcy, a to nie ma nic wspólnego z prawdą.

    > To że Tobie się wydaje że te laury powinien dostawać nie znaczy że
    > polskie prawo tak stanowi.

    Uroiłeś sobie, że homoseksualiści domagają się laurów i dyskutujesz sam
    ze sobą.

    Wymień te "laury", których się domagają. Chociaż jeden, bo wygląda na
    to, że nie bardzo wiesz o czym chcesz sam ze sobą dyskutować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 38. Data: 2020-10-22 11:50:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Zapoznałeś się z cytatem, który zamieścił ten zwolniony?
    > To jakie masz jeszcze wątpliwości?
    > [...]

    Normalne prawnicze?

    Jak często jest starcie hierarchii wartości chronionych i strony
    nadają różnym wartościom różną wagę. Ty się zaś pienisz i "kastrujesz"
    opis *całej* sytuacji jak adwokat jednej bardzo zainteresowanej strony.
    "Zaklinasz" rezultat prawnego postępowania zamiast poczekać na
    (prawomocny) wyrok sądu. Ja dopuszczam możliwość że sąd rozstrzygnie
    inaczej niż ja uważam za właściwe nawet z wysmarowaniem uzasadnienia
    które będzie się trzymać kupy i będzie jako tako przekonujące.

    <ironia> Ja nie mam strasznie wiele przeciw temu by pracodawcy zyskali
    prawo wmuszania w pracowników "Dnia solidarności z prześladowanymi
    Chrześcijanami" a "nie bardzo ostrożnie" protestujący ateiści albo
    innowiercy byli zwalniani. Jak sąd przyznaj gejom prawo do demonstracji
    mimo "niechęci" (zakazu/braku zgody) samorządu to wszechpolacy/narodowcy
    *też* je uzyskali. </ironia>

    <cynizm> Jakby prawo było (niemal zawsze) proste i jasne *w praktyce*
    to prawnicy by znacznie mniej zarabiali. </cynizm>

    --
    A. Filip

  • 39. Data: 2020-10-22 12:31:09
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Idź się rozpędź ...

    Rozmawiasz ze znanym, lewackim trollem. Nie przetłumaczysz.

    --
    - Dlaczego słoń nie może mieć dzieci z zebrą?
    - Bo nie potrafi z niej zdjąć tej cholernej piżamy w paski!

  • 40. Data: 2020-10-22 12:32:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Zapoznałeś się z cytatem, który zamieścił ten zwolniony?
    >To jakie masz jeszcze wątpliwości?

    Wk* go, to zacytowal. Nic nie wiemy, jak sie wczesniej zachowywal.

    >Ten grzech wymyślili sobie wyznawcy, a to nie ma nic wspólnego z
    >prawdą.

    Akurat wszelkie stosunki pozamalzenskie wyznanie pietnuje, bo wyznawcy
    ... uprawiaja :-)
    A ze malzenstw homoseksualnych nie udziela, wiec grzech pewny.

    Ale ... a "nie kradnij" i "nie zabijaj" to tez sobie wymyslili
    wyznawcy ?

    J.