  • 41. Data: 2013-04-07 12:54:00
    Temat: Re: Czy moja buzia winna być zakryta w filmie o stłuczce?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Idą w parze. Gdy człowiek słabnie psychicznie, ma depresję to nie ma
    > chęci do aktywności fizycznej.
    >
    > W drugą stronę -> brak aktywności fizycznej wpływa negatywnie na stan
    > zdrowia psychicznego. Psychiatrzy i psychologowie zalecają swoim
    > pacjentom nieraz właśnie zmuszanie się do aktywności fizycznej, bo
    > wpływa ona korzystnie na budowanie sfery psychicznej również.

    No to leć pobiegać, bo masz jakąś schizofrenię - dajesz plonka, a ciągle
    odpisujesz...

  • 42. Data: 2013-04-07 13:43:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.04.2013 12:54, Andrzej Lawa pisze:

    > No to leć pobiegać,

    Jak wyzdrowieję, nie omieszkam.

    >dajesz plonka, a ciągle odpisujesz...

    Gratuluję świetnej pamięci, ja już zapomniałem, że lata temu dałem ci
    czasowego plonka. Teraz nie plonkuję, bo lubię się pośmiać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2013-04-07 13:52:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Gratuluję świetnej pamięci, ja już zapomniałem, że lata temu dałem ci
    > czasowego plonka. Teraz nie plonkuję, bo lubię się pośmiać.

    I znowu kłamiesz. Jak zwykle.

    To było kilka dni temu.

  • 44. Data: 2013-04-07 15:42:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.04.2013 13:52, Andrzej Lawa pisze:

    > I znowu kłamiesz. Jak zwykle.
    >
    > To było kilka dni temu.

    Masz jakieś msgID na poparcie urojeń?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 45. Data: 2013-04-07 16:37:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Masz jakieś msgID na poparcie urojeń?

    Pardą, mój błąd - jesteś niemalże bliźniakiem "Enuela" (chodzi mi o
    stylistykę i uporczywą ewangelizację), więc was dwóch ciągle mylę.

  • 46. Data: 2013-04-07 17:02:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-06 13:48:07 +0200, hisjusz <h...@w...pl> said:

    > Może by tak przejść na jasną stronę mocy

    Jasne.
    Więc filmu nie będzie?

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2013-04-08 12:55:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Bydlę napisał(a) :

    > To teraz trzeba ustalić - jak bliskim bliskim jesteś dla siebie, oraz
    > to, czy brat cię zna...

    Kolejny raz potwierdza się, że: bliski, kolega, koleżanka, brat,
    "słyszałem że", to tylko nieudolne ukrywanie własnego udziału.
    Wyjątków nie stwierdzono :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 48. Data: 2013-04-08 13:44:04
    Od: Doman <b...@g...ru>

    > Twarz bliskiego i numer rejestracyjny.Masz coś do powiedzenia w temacie?

    Daj spokój, rozmawiasz z... a zresztą wygooglaj sobie.