  • 21. Data: 2012-01-05 13:30:25
    Temat: Re: Czy moge do dlugu doliczyc koszt wyslania wezwania do zaplaty?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-05 14:26, Liwiusz pisze:

    > LOL, dla mnie to tekst roku :)

    Nie przesadzaj, dopiero 5 stycznia jest ;)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 22. Data: 2012-01-05 13:33:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 14:30, Johnson pisze:

    > Nie przesadzaj, dopiero 5 stycznia jest ;)

    Stawiam weksel na stówkę, że nic lepszego do końca roku nie znajdę ;)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2012-01-05 14:08:40
    Od: "_ąćęńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    A to nie znam.
    Jak osoba prawna o wieloosobowej reprezentacji przez organ ma złożyć
    (podpisać) pozew?

    -----

  • 24. Data: 2012-01-05 14:12:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-05 15:08, _ąćęńóśźż. pisze:

    > Jak osoba prawna o wieloosobowej reprezentacji przez organ ma złożyć
    > (podpisać) pozew?

    Normalnie :)

  • 25. Data: 2012-01-05 16:03:06
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Co to znaczy "normalnie"?
    Jak przy wieloosobowej reprezentacji składa się kwalifikowane podpisy
    elektroniczne?

    -----

  • 26. Data: 2012-01-08 18:32:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-05 17:03, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Co to znaczy "normalnie"?

    Normalnie znaczy normalnie. Tak sam jak w każdym innym wypadku.

  • 27. Data: 2012-01-08 18:48:55
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zaj...a odpowiedź.

    Bo w każdym "normalnym" (czytaj marmurkowym) wypadku sąd żąda NOTARIALNEGO
    odpisu uchwały o powołaniu zarządu (lub dłużej " dowodu na uprawnienie osób
    podpisanych pod pozwem do reprezentacji powódki") pod rygorem zwrotu pozwu.

    -----

  • 28. Data: 2012-01-08 18:52:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-08 19:48, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Zaj...a odpowiedź.

    No przykro mi że nie uznajesz prawidłowych odpowiedzi :)

    > Bo w każdym "normalnym" (czytaj marmurkowym) wypadku sąd żąda NOTARIALNEGO
    > odpisu uchwały o powołaniu zarządu (lub dłużej

    Bajki. KRS żąda. W KRS jest sposób reprezentacji.
    I z góry uprzedzam że wróżką nie jestem.

  • 29. Data: 2012-01-09 09:26:19
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gadasz jak panienka z okienka na poczcie.
    Nie każda osoba jest wpisana do KRS.

    -----

  • 30. Data: 2012-01-09 12:39:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2012-01-09 10:26, _ąćęłńóśźż. pisze:
    > Gadasz jak panienka z okienka na poczcie.
    > Nie każda osoba jest wpisana do KRS.

    Jak uprzedzałem: wróżką nie jestem.

    Jak pytasz, to pytaj sensownie.