  • 1. Data: 2007-08-15 17:14:45
    Temat: Czy i gdzie można złożyć skarge na Sąd Rejonowy
    Od: "Z boku ... :)" <k...@w...pl>

    W listopadzie zeszlego roku zlozylem wniosek o ustalenie widzen z synem.
    Podlaczyli ten wniosek do sprawy rozwodowej, ktora była w przygotowaniu.
    Na skutek braku wplaty 600zl sprawa rozwodowa zostala odrzucona i tym
    samym sąd zapomniał o w/w wniosku o ustalenie widzeń. Mineło juz 9
    miesięcy. W tym czasie żona pozwoliła tylko raz na widzenie z synem. Z
    tego co sie dowiedziałem w sądzie takie wnioski rozpatrują w trybie
    pilnym, dla dobra dziecka. Gdzie mógłbym złożyć skargę?? I w ogóle jest
    sens??

    Pozdrawiam
    Z boku :)

  • 2. Data: 2007-08-15 17:18:40
    Temat: Re: Czy i gdzie można złożyć skarge na Sąd Rejonowy
    Od: "Z boku ... :)" <k...@w...pl>

    a czy zlozenie skargi cos da??

  • 3. Data: 2007-08-15 17:22:59
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 19:14:45 +0200, Z boku ... :) zeznał(a):

    > Gdzie mógłbym złożyć skargę??

    u prezesa tegoż sądu, albo w sądzie okręgowym

    > I w ogóle jest
    > sens??

    Jeśli chodzi Ci o ustalenie widzeń, to złóż wniosek raz jeszcze.
    Będzie najszybciej.

  • 4. Data: 2007-08-15 17:27:12
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 19:18:40 +0200, Z boku ... :) zeznał(a):

    > a czy zlozenie skargi cos da??

    a co chcesz osiągnąć?
    bo moim zdaniem nic nie da - z Twojego punktu widzenia.

  • 5. Data: 2007-08-15 18:17:05
    Od: "Z boku ... :)" <k...@w...pl>

    > a co chcesz osiągnąć?
    > bo moim zdaniem nic nie da - z Twojego punktu widzenia.

    jestem wściekły na decyzje sądu .... robią tam co chcą :/
    np okreslając wysokość alimentów wzieli pod uwagęsłowne deklaracje mojej
    żony a mi kazali składać PITy z ostatniego roku. Nie wzieli nawet pod
    uwagę pisemnego doniesienia ze żona ma lewe dochody.... co za polityka
    Mam ochotę ruszyć ten temat w mediach.... kurwa !!! normalnie prywatny
    folwark uprawiają !

  • 6. Data: 2007-08-15 18:26:09
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 20:17:05 +0200, Z boku ... :) zeznał(a):

    > jestem wściekły na decyzje sądu .... robią tam co chcą :/

    rozumiem.

    Ale i tak proponuję upić się, a potem złożyć ponowny wniosek, bo skargi nic
    nie dadzą :).

    Pisanie do ministra też nie ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 7. Data: 2007-08-15 19:41:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Z boku ... :) pisze:

> [...]
    > Na skutek braku wplaty 600zl sprawa rozwodowa zostala odrzucona i tym
    > samym sąd zapomniał o w/w wniosku o ustalenie widzeń.

    To dlaczego czepiasz się sądu rejonowego jak winny jest sąd okręgowy?
    SR musiał zastosować 455 (1) kpc. To SO w razie zwrotu pozwu o rozwód
    powinien sprawę przekazać z powortem do SR.
    A poza tym było zapłacić za rozwód.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 8. Data: 2007-08-15 19:48:13
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 21:41:21 +0200, Johnson zeznał(a):

    > To dlaczego czepiasz się sądu rejonowego jak winny jest sąd okręgowy?
    > SR musiał zastosować 455 (1) kpc.

    O jakim przepisie mówisz, bo mi żaden nie pasuje do sytuacji?

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 9. Data: 2007-08-15 19:54:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > O jakim przepisie mówisz, bo mi żaden nie pasuje do sytuacji?

    Sprawa o "kontakty" to sprawa dotycząca "władzy rodzicielskiej"- czyli
    sprawy określone w art. 579 kpc.
    Miało być 445(1) kpc - cyferki mi się przestawiły.

  • 10. Data: 2007-08-15 19:58:23
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 21:54:29 +0200, Johnson zeznał(a):

    > Miało być 445(1) kpc - cyferki mi się przestawiły.

    a ja durny nie spojrzałem na poprzednią stronę ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911