eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy TYLKO (zagraniczny) producent odpowiada za treści wyemitowane w polskiej telewizji? ["Nasze matki, nasi ojcowie" ZDF/TVP] › Czy TYLKO (zagraniczny) producent odpowiada za treści wyemitowane w polskiej telewizji? ["Nasze matki, nasi ojcowie" ZDF/TVP]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy TYLKO (zagraniczny) producent odpowiada za treści wyemitowane w
    polskiej telewizji? ["Nasze matki, nasi ojcowie" ZDF/TVP]
    Date: Thu, 25 Mar 2021 17:48:46 +0100 (CET)

    Jak rozumiem jurysdykcja polskich sądów ma podstawę w tym że produkcja
    niemieckiego ZDF została wyemitowana w Polsce (także w TVP1). Jak dla
    mnie jest więc "dziwne" że TVP nie ma przepraszać za "współudział"

    https://polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2702677,ZDF
    -ma-przeprosic-za-serial-Nasze-matki-nasi-ojcowie-Je
    st-wyrok-sadu

    --
    A. Filip