  • 31. Data: 2022-07-24 10:10:32
    Temat: Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 24.07.2022 o 08:14, cef pisze:

    > Jak się nie przestrzega prawa i je lekceważy, to skutki są bolesne.
    > [...]
    > Prawo jakieś jest - sztuką jest umieć się w nim poruszać.

    Jak to stwierdził kilka dni temu Mateusz Morawiecki, w sprawie wygranego
    sporu z Komisja Europejską, dotyczącym zwolnienia z akcyzy od wyrobów
    energetycznych:

    - "Polska teraz wygrała przed TSUE. Jak widać można, kiedy ma się
    argumenty".

    No właśnie. Wystarczy mieć rację i ją uargumentować, wtedy niestraszne
    są trybunały.
    Jednocześnie Morawiecki, nie zdawał sobie chyba sprawy, że tą
    wypowiedzią potwierdził brak racji rządu w przegranych sporach. :D

    --
    -
    Akarm

  • 32. Data: 2022-07-24 13:04:46
    Od: rAzor <k...@n...il>

    Akarm pisze:

> [...]

    > argumenty".

    > No właśnie. Wystarczy mieć rację i ją uargumentować, wtedy niestraszne

    hehehe

    > Jednocześnie Morawiecki, nie zdawał sobie chyba sprawy, że tą
    > wypowiedzią potwierdził brak racji rządu w przegranych sporach. :D

    Kto cie uczył logiki tympy komuchu i nie nauczyl? W wygranej mieli argumenty
    w przegranej nie mieli co nie oznacza tympaku że racji nie mieli w
    przegranych i mięli w wygranych

    --
    Ciurlać CSU!
    Suszyć lewaków.

  • 33. Data: 2022-07-24 13:18:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-lipca-2022 o 06:27, A. Filip pisze:
    > a już szczególnie jak Wysoki Sąd się sporawo wkurwi
    > że podsądny ma go w dupie.

    To trzeba puścić takiego delikwenta z torbami w cywilizowny sposób.

    Znaczy zawinił ponosi karę SKUTECZNA EGZEKUCJA... a nie uciekać się do
    tak podstępnych metod.

    Taki sprzedajny sędzia w ten sposób może każdego przedsiębiorcę WYKOŃCZYĆ.

    Chciałbyś być takim przedsiębiorcą?

    Co to ma być?

  • 34. Data: 2022-07-24 16:19:20
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    A. Filip napisał(a):

    > Podaj jaką różnicę ty widzisz. Ja widziałem ja w EUR-pribałtice była
    > inflacja dwucyfrowa i wyższa niż w Polsce.

    Ze względu na bliskość PL i takie uzależnienie od PL
    jak PL od DE.

    Ale se pisowcy argument wzięli, sorki ale w tym przypadku
    pisy bredzą. Tania agitka z Litwą, Łotwą i Estonią.

    Pisy rozdały góry pieniędzy za free, a teraz stękajo.
    Będzie/jest jak mówił Stasiek M. tj. czasy pisoskie ludkowie zapamiętają
    dobrze, ale kiedyś przyjdzie za nie rachunek.

  • 35. Data: 2022-07-24 16:56:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-lipca-2022 o 08:14, cef pisze:
    > Prawo jakieś jest - sztuką jest umieć się w nim poruszać.

    Gdzie jest w prawie napisane że zabezpieczeniem można kogoś pozbawić
    dorobku całego życia?

    No chyba że Sędzia debil albo sprzedajna szuja. To wtedy można WSZYSTKO.

  • 36. Data: 2022-07-24 17:49:29
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Moze jak Glapinski z Mateuszem zrobia nasza gospodarke najlepszą w UE,
    > to nam Unia pozazdrosci i pomysli jak uderzyc.

    Dalej się kręcisz bez celu.
    Chodzi o odzyskanie wpływów DE w PL.
    https://youtu.be/Iq-VqQW2ZMs?t=160

  • 37. Data: 2022-07-24 18:30:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-24 o 16:56, _Master_ pisze:

    > Gdzie jest w prawie napisane że zabezpieczeniem można kogoś pozbawić
    > dorobku całego życia?

    A gdzie jest zapisane, że nie można?

  • 38. Data: 2022-07-25 12:51:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Jul 2022 03:46:26 +0200, _Master_ wrote:

    > Nie wiem czy nie zauważyłeś albo nie chcesz zauważyć że krytykuję
    > GŁÓWNIE zabezpieczenie które jest w skutkach NIEKORZYSTNYM WYROKIEM po
    > odwołaniach i procedurach komorniczych.
    >
    > Znasz taki tok działania w jakimś innym przypadku?
    > Tak sądy np. w Polsce postępują?
    > Jest aż tak źle?

    Masz na mysli koncepcje "zabezpieczenia przedwyrokowego"?
    Oczywiscie ze jest.
    Czy czesto stosowane, to nie wiem.

    A co powiesz o dzialaniach np urzedu skarbowego, gdy urzednik wydaje
    decyzje, podatnik sie nie zgadza, odwoluje do sądu, ale US konta
    zajmuje i naleznosc sciaga.
    W razie przegranej odda z odsetkami, a co - bogaty jest.
    Tylko podatnik w miedzyczasie bankrutuje.

    J.

  • 39. Data: 2022-07-25 12:57:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 24 Jul 2022 03:43:06 +0200, _Master_ wrote:

    > Oczywiście że trzeba ale to co zrobiła ta kurwa przechodzi ludzkie pojęcie.
    > Tak ma działać sąd? Tak ma wyglądać praworządność?

    A pomyslales w druga strone?

    Kopalnia spowodowala brak wody w studni.

    Wiec sie sądzisz z kopalnią, 10 lat, ale wody przez caly czas nie
    masz.
    I co ma sprawiedliwy sąd zrobic, zebys mógł pole podlać, czy bydło
    napoic?

    J.

  • 40. Data: 2022-07-26 13:35:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-24-lipca-2022 o 18:30, cef pisze:

    > A gdzie jest zapisane, że nie można?

    Inteligentny człowiek zna pojęcie proporcjonalności kary.

    Sędzie to nie jest inteligentny człowiek? ;-)