  • 21. Data: 2022-07-23 20:50:36
    Temat: Re: Czy TSUE zadecyduje o legalności drugiej kadencji Glapińskiego?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-lipca-2022 o 19:52, cef pisze:

    > Ale dlaczego ja mam pisać?
    > To Master zaśmieca.

    Ubaw po pachy. Nie wiadomo o co tej kurwie chodziło.
    Ważne że przypierdoliła PiSowi

    Taka kurwa praworządność unijna ;-)

  • 22. Data: 2022-07-23 20:56:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-lipca-2022 o 19:53, cef pisze:
    > Gdybyś to opisał jak prosi A.Filip, to by było OK.

    Co tu opisywać. Myślałem że tu piszą dorośli ogarnięci ludzie.

    Było tyle pierdolenia na ten temat że porzygać się można.

    Ważne jest ZABEZPIECZENIE skutkujące konsekwencjami na równi ze SROGIM
    WYROKIEM.
    Tak ma działać sądownictwo i to ma być praworządne?

    To skoczyłbyś z tego mostu aby zakończyć sprawę czy NIE?

  • 23. Data: 2022-07-23 22:15:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 20:56, _Master_ pisze:

    > Co tu opisywać. Myślałem że tu piszą dorośli ogarnięci ludzie.
    >
    > Było tyle pierdolenia na ten temat że porzygać się można.

    No tyle było i nic nie zrozumiałeś?

    > Ważne jest ZABEZPIECZENIE skutkujące konsekwencjami na równi ze SROGIM
    > WYROKIEM.
    > Tak ma działać sądownictwo i to ma być praworządne?
    >
    > To skoczyłbyś z tego mostu aby zakończyć sprawę czy NIE?

    Po co skakać?
    Nie można normalnie spełnic warunków?
    No dla PISu to by było właśnie jak skok z mostu :-)

  • 24. Data: 2022-07-23 22:31:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-lipca-2022 o 22:15, cef pisze:
    > Nie można normalnie spełnic warunków?

    Chyba że te warunki są wyssane z palca a powód i sędzia mają wspólny
    interes.

    Chciałbyś być pod władzą takiej "praworządności"?

  • 25. Data: 2022-07-23 22:40:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-23 o 22:31, _Master_ pisze:

    > Chyba że te warunki są wyssane z palca a powód i sędzia mają wspólny
    > interes.
    >
    > Chciałbyś być pod władzą takiej "praworządności"?

    Terefere.
    Porównałbym to raczej do ucieczki z miejsca wypadku.
    Zrobiło się coś głupiego, popełniło błąd, to trzeba mieć odwagę
    stawić czoła sytuacji i ponieść konsekwencje a nie uciekać czy się wypinać.
    Ja jak zarysuję komuś samochód, to kontaktuję się i ponoszę wszelkie
    koszty a nie uciekam. Pamiętam, że podobnie się kiedyś deklarowałeś
    więc dziwi mnie Twoja postawa teraz (w odniesieniu do sytuacji tej kopalni)
    Chyba, że kłamałeś wtedy...

  • 26. Data: 2022-07-23 23:09:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Chyba że te warunki są wyssane z palca a powód i sędzia mają wspólny
    > interes. [...]

    A czym "uprawdopodabniasz" taką tezę? Np. Wskaże kiedy w podobnej
    sytuacji do kopalnia Turów TSUE decydował inaczej?

    Ja TSUE bardzo chętnie "dokopię" tyle że widzę potrzeby naciągania w tym
    celu faktów albo stosowania specjalnych/innych standardów. Jak ty
    widzisz taką potrzebę/konieczność to IMHO *na grupie prawo* robisz za
    pożytecznego idiotę TSUE.

    --
    A. Filip

  • 27. Data: 2022-07-24 03:43:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-lipca-2022 o 22:40, cef pisze:
    > Porównałbym to raczej do ucieczki z miejsca wypadku.
    > Zrobiło się coś głupiego, popełniło błąd, to trzeba mieć odwagę
    > stawić czoła sytuacji

    Oczywiście że trzeba ale to co zrobiła ta kurwa przechodzi ludzkie pojęcie.

    Tak ma działać sąd? Tak ma wyglądać praworządność?

    Chyba w rosji.

  • 28. Data: 2022-07-24 03:46:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-23-lipca-2022 o 23:09, A. Filip pisze:
> [...]
    > celu faktów albo stosowania specjalnych/innych standardów. Jak ty
    > widzisz taką potrzebę/konieczność to IMHO*na grupie prawo* robisz za

    Nie wiem czy nie zauważyłeś albo nie chcesz zauważyć że krytykuję
    GŁÓWNIE zabezpieczenie które jest w skutkach NIEKORZYSTNYM WYROKIEM po
    odwołaniach i procedurach komorniczych.

    Znasz taki tok działania w jakimś innym przypadku?

    Tak sądy np. w Polsce postępują?

    Jest aż tak źle?

  • 29. Data: 2022-07-24 06:27:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

> [...]
    > odwołaniach i procedurach komorniczych.
    >
    > Znasz taki tok działania w jakimś innym przypadku?

    Sądy *czasem* tak postępują. IMHO To nie są _bardzo_ dobre obyczaje ale
    AFAIR tak się zdarza, a już szczególnie jak Wysoki Sąd się sporawo wkurwi
    że podsądny ma go w dupie.

    Chcesz _z tego_ zrobić "(bardzo) zły TSUE" to w praktyce musisz dorzuć linie
    czasową (daty "eskalacji") uzasadniającą że o wiele za szybko
    "przywalili (sądową) atomówką",

    P.S. Tak jak pisałem: IMHO TSUE "nie jest dobry" bez potrzeby naciągania,

    --
    A. Filip

  • 30. Data: 2022-07-24 08:14:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-24 o 03:43, _Master_ pisze:

    > Oczywiście że trzeba ale to co zrobiła ta kurwa przechodzi ludzkie pojęcie.

    Mojego nie przechodzi.

    > Tak ma działać sąd? Tak ma wyglądać praworządność?

    Jak się nie przestrzega prawa i je lekceważy, to skutki są bolesne.
    Zwłaszcza jak się nie umie dyplomatycznie rozwiązać problemu.
    Gdyby sprawą zajął się ktoś sprawny, to Czesi płacili by kary
    za jątrzenie na arenie a my byśmy nic nie musieli robić a może jeszcze
    UE płaciła by nam za innowacyjne rozwiązania w tym zakładzie.
    Jęczeć jak Ty to każdy potrafi.
    Prawo jakieś jest - sztuką jest umieć się w nim poruszać.