  • 21. Data: 2020-10-11 05:27:56
    Temat: Re: Czarnek w szpitalu
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-10 o 18:52, Shrek pisze:

    > Tak samo by postąpiła, to znaczy by się próbowała wbić. Tyle że ona by
    > została przed drzwiami bo jej ból jest gorszy niż ich.

    Guzik wiesz, w nogach śpisz.

    Wparowałabym do babci.

    --
    animka

  • 22. Data: 2020-10-11 18:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Wparowałabym do babci.

    Na siłe? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 23. Data: 2020-10-12 14:19:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-10 o 15:59, Budzik pisze:
    > Tak czyli jak?

    Wymagając stosowania prawa które pozwala odwiedzić najbliższą osobę w
    ciężkim stanie.

  • 24. Data: 2020-10-12 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Wymagając stosowania prawa które pozwala odwiedzić najbliższą
    > osobę w ciężkim stanie.

    Ciekawe ile innych osób odwiedziło bliskich w tym szpitalu :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 25. Data: 2020-10-12 17:45:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ile innych osób wpuscił w takim razie do szpitala pomimo zakazu?

    Tylu, ilu bylo chorych ?

    >I dlaczego nie organizuje sie tego tak, zeby taki delikwent wszedł do
    >babci nie majac z nikim innym po drodze kontaktu? Przeciez sa sposoby
    >zeby taki klient wszedł ale nikogo nie miał nawet mozliwości zarazic,
    >prawda?

    Jak znam szpitale, to raczej kiepsko. Sa te dlugie korytarze i trzeba
    kawalek przejsc.
    Chcesz babcie gdzies przewiezc do pokoju odwiedzin ? Babcie podlaczoną
    do aparatury roznej ?

    Ale przeciez mowie o korytarzach - ruch na nich niewielki, myslisz, ze
    Czarnek chodzil od sali do sali i kichal ?

    J.

  • 26. Data: 2020-10-12 18:51:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2020 o 14:19, _Master_ pisze:

    > Wymagając stosowania prawa które pozwala odwiedzić najbliższą osobę w
    > ciężkim stanie.

    Może się pan odwołać - przez okno. Nie, nie udostępniamy okna...

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-10-12 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Tylu, ilu bylo chorych ?

    Bez urazu ale czy ty rzniessz głupa czy pytasz na serio?
    Bo to chyba jasne ze ja sie pytam o zdrowych, odwiedzajacych a nie o
> [...]
    > trzeba kawalek przejsc.
    > Chcesz babcie gdzies przewiezc do pokoju odwiedzin ? Babcie

    Moze po prostu takiemu odwiedzajacemu załozyc lepsza maseczkę?

    > Ale przeciez mowie o korytarzach - ruch na nich niewielki,
    > myslisz, ze Czarnek chodzil od sali do sali i kichal ?

    No to po co te zakazy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 28. Data: 2020-10-13 16:00:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Bez urazu ale czy ty rzniessz głupa czy pytasz na serio?
    >Bo to chyba jasne ze ja sie pytam o zdrowych, odwiedzajacych a nie o

    Skoro szpital dopuszcza wizyty u chorych w ciezkim stanie, to
    zakladam, ze wpuscil rodziny i do innych chorych, nie tylko posłowie
    maja taką możliwość.

    >Moze po prostu takiemu odwiedzajacemu załozyc lepsza maseczkę?

    Szpitalowi na pewno brakuje maseczek :-)

    Poza tym nie wiadomo kto tu bardziej narazony - szpital, czy
    odwiedzajacy ..

    >No to po co te zakazy?

    Jak wpuscisz wszystkich chetnych, to szybko cos przywloką.
    Ale co - nie dasz sie pozegnac z rodziną przed smiercia ?

    J.

  • 29. Data: 2020-10-13 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Skoro szpital dopuszcza wizyty u chorych w ciezkim stanie, to
    > zakladam, ze wpuscil rodziny i do innych chorych, nie tylko posłowie
    > maja taką możliwość.

    Gdyby tak było to juz dawno w TV byłby pokazywany dyrektor tego
    szpitala pokazujacy statystyke ze takiego samego pozwolenia oprocz pana
    posła, otrzymało jeszcze 256 osób.
    Tymczasem np czytam: https://www.rp.pl/Rodzina/305219899-Koronawirus-a-
    kontakty-rodzica-z-dzieckiem.html

    > Szpitalowi na pewno brakuje maseczek :-)

    a co? Dyrektor nie jest narciarzem i nie ma zadnego kolegi? ;-P

    > Poza tym nie wiadomo kto tu bardziej narazony - szpital, czy
    > odwiedzajacy ..

    A te lepsze maseczki filtruja tylko w jedna strone?

    > Jak wpuscisz wszystkich chetnych, to szybko cos przywloką.
    > Ale co - nie dasz sie pozegnac z rodziną przed smiercia ?

    No to w koncu chcesz wpuszczac wszystkich czy tylko wybranych?
    No chyba ze to była jedyna osoba z która ktos chciał się pozegnac?
    BTW jezeli babcia rzeczywiscie zmarła to kijowy temat do dyskusji
    znalezlismy :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 30. Data: 2020-10-13 18:44:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2020 o 16:00, J.F. pisze:

    > Skoro szpital dopuszcza wizyty u chorych w ciezkim stanie, to zakladam,
    > ze wpuscil rodziny i do innych chorych, nie tylko posłowie maja taką
    > możliwość.

    Powiem tak. Nie da się absolutnie wykluczyć że masz rację. Natomiast
    doświadczenie podpowiada, że zwierzęta są równe, ale świnie równiejsze.
    Ponieważ PRowo wyszło to sasinowo, to gdybyś miał rację, to zakładam, że
    już by dyrektor/niedorzecznik/ordynator gadał w kurwizji, że przecież
    nie ma o czym gadać, bo tego dnia było 48 takich odwiedzin i generalnie
    afera z dupy, można się rozejść. Tymczasem okazuje się, że dzieciaki na
    oddziałach wcześniaków umierają nie widząc rodziców przez kilka
    miesięcy. Więc nie. Jestem przekonany że nie masz racji.

    > Jak wpuscisz wszystkich chetnych, to szybko cos przywloką.
    > Ale co - nie dasz sie pozegnac z rodziną przed smiercia ?

    A co jak znajdę linka, że właśnie tak się to odbywa?

    --
    Shrek