  • 31. Data: 2020-10-13 18:50:46
    Temat: Re: Czarnek w szpitalu
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-09 o 19:56, Shrek pisze:
    > Ktoś te procedury wymyślił.

    No właśnie. Użyto do wykrywania koronawirusa testu polegającego na
    namnażaniu materiału genetycznego który nigdy nie powinien być stosowany
    do celów epidemiologicznych.
    TO SUCHE FAKTY.

    A że nie ma lepszego testu to nie świadczy że ten test jest skuteczny i
    mamy się go trzymać jak wyroczni.

    Uważam że cała ta pandemia oparta jest właśnie na "grzechu pierworodnym"
    BRAKU WIARYGODNEGO TESTU i fałszywie zawyżanej śmiertelności.

    Z epidemii a nawet pandemii zrobiliśmy SAMI sobie KUKU jakby przetoczyła
    się III wojna światowa.

  • 32. Data: 2020-10-14 12:19:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >No właśnie. Użyto do wykrywania koronawirusa testu polegającego na
    >namnażaniu materiału genetycznego który nigdy nie powinien być
    >stosowany do celów epidemiologicznych.
    >TO SUCHE FAKTY.

    A jaki powinien byc uzywany ?

    >A że nie ma lepszego testu to nie świadczy że ten test jest skuteczny
    >i mamy się go trzymać jak wyroczni.

    Ale jest uwazany za najlepszy, w odroznieniu od innych znanych testow.

> [...]
    >śmiertelności.
    >Z epidemii a nawet pandemii zrobiliśmy SAMI sobie KUKU jakby

    I tak, i nie.
    W niektorych rejonach smiertelnosc ludzi byla ... dwa razy wieksza,
    niz normalna.

    a tu masz troche statystyk z niektorych krajow
    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

    Widac, ze ta epidemia byla grozniejsza niz poprzednie ... grypy.
    Przy czym zauwaz, ze prawie wszystkie kraje wprowadzily jakies formy
    ochrony.
    Szkoda tylko, ze nie bardzo wiadomo, czy te ich "Z-score" sa
    porownywalne.

    Ale rozbieznosci sa ciekawe. Holendrzy ponoc lekcewazyli ... a Belgia
    ma gorszy wynik.
    A w Danii jakby nie bylo. Ani w Austrii, Grecji.
    Szwecja puscila na zywiol, efekt ... taki sobie. W Norwegii i
    Finlandii brak epidemii.

    Hiszpania - katastrofa, Portugalia - brak ...

    J.

  • 33. Data: 2020-10-14 12:33:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Gdyby tak było to juz dawno w TV byłby pokazywany dyrektor tego
    >szpitala pokazujacy statystyke ze takiego samego pozwolenia oprocz
    >pana
    >posła, otrzymało jeszcze 256 osób.

    Ale w szpitalu raczej nie ma 256 chorych w ciezkim stanie.
    Wiec moze pan dyrektor moglby sie pochwalic, ze w poprzednim miesiacu
    udzielil zgody 10 osobom.

    Akurat tato byl niedawno w szpitalu - na odwiedziny mnie nie
    wpuszczali, ale na odbior wrecz zaprosili.
    Potem jakies papierki - tez im sie nie chcialo schodzic na portiernie,
    chodz pan do nas ...

    >Tymczasem np czytam:
    >https://www.rp.pl/Rodzina/305219899-Koronawirus-a-k
    ontakty-rodzica-z-dzieckiem.html

    Ale to jakby inny temat.
    Choc ... jesli np odwiedzin w domu seniora nie ma, bo zagrozenie, to
    czemu matka nie mialaby sie czuc zagrozona :-)

    >a co? Dyrektor nie jest narciarzem i nie ma zadnego kolegi? ;-P

    Raczej nie ma pieniedzy :-)
    Choc jesli byly automaty z pokrowcami na obuwie, to czemu nie ma z
    maseczkami :-)

    >A te lepsze maseczki filtruja tylko w jedna strone?

    A ile kosztuja ?
    Ja tam patrze po sobie - przy wdechu maseczka przylega i cos tam moze
    filtruje, przy wydechu robi sie szczelina przy skorze.

    No ale ja zdrowy, to w szpitalu chorzy leżą :-)

    >No to w koncu chcesz wpuszczac wszystkich czy tylko wybranych?

    No i dyrektor ograniczyl do wybranych.

    >No chyba ze to była jedyna osoba z która ktos chciał się pozegnac?

    A czemu nie ?

    >BTW jezeli babcia rzeczywiscie zmarła to kijowy temat do dyskusji
    >znalezlismy :(

    Czemu
    - i tak by zmarla, a przez to pozegnanie teraz nastepne umra,
    -a moze by nie zmarla, gdyby rodzina codziennie pilnowala personelu

    J.

  • 34. Data: 2020-10-14 17:41:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > No to w koncu chcesz wpuszczac wszystkich czy tylko wybranych?

    Żeby pokazać skalę absurdów związanych z koronapierdolcem w szpitalach.
    Dziecko z żoną do szpitala na badania odstawiałem. Nikogo przy wejściu
    na izbę przyjęć nie było to weszliśmy - spoko trzeba czekać w
    poczekalni. No to czekamy. Nagle przybiegła jakaś babka i wrzasku
    narobiła że tylko jeden rodzić. Ok poszedłem.

    Trzy godziny później telefon - czy mogę przyjść. A po co - chcą zważyć i
    zmierzyć. Mówię, że moge przez telefon podać. Nie pan przyjdzie, powie
    na wejściu że taki a taki oddział i pana wpuszczą. No to idę już chce
    się tłumaczyć gdzie i po co, staję, żeby mi s pistoletu w czółko
    strzellili, a babka na wejściu warczy - pan przechodzi. Przechodzę, kolo
    za mną też, a ta na niego warczy a pan gdzie. No myślał, że skoro ja
    mogę to on też. Ja w sumie też tak pomyślałem. Jak przemyślałem sprawę
    to doszedłem do wniosku, że miałem kartę kontroli dostępu w takiej samej
    smyczy jak pracownicy. No i zmierzyli, zważyli i wypuścili;)

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2020-10-14 23:26:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
> [...]
    > https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/
    >
    > Widac, ze ta epidemia byla grozniejsza niz poprzednie ... grypy.

    Co to znaczy groźniejsza? Weź pod uwagę, że nie jest za bardzo
    istotny pik w pionie, ale to ile czasu trwał. Czyli ile łącznie w
    szczycie zachorowań umarło ludzi. I widać, tak pi razy oko, że ten
    pik covidowy trwał ponad 2 razy krócej niż sezon grypowy 2017/2018.
    Co daje w przybliżeniu 2 razy więcej zmarłych na grypę 2 lata temu.

    Co też nie daje 100% pewności, że zmarli oni na grypę. Bo nikt
    żadnych badań nie prowadził. W każdym razie w Polsce. Mogła to być
    też odmiana covida, bo niby skąd wiadomo, jak nie badano.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 36. Data: 2020-10-16 13:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Co to znaczy groźniejsza?

    No widzisz - w sezonie 2017/18 bylo ok 10 tys tygodniowo zgonow wiecej
    niz "normalnie", a teraz ok 35 tys ...

    >Weź pod uwagę, że nie jest za bardzo istotny pik w pionie, ale to ile
    >czasu trwał. Czyli ile łącznie w szczycie zachorowań umarło ludzi.

    I tak, i nie. Bo taki wysoki pik mowi, ze czynnik jest jednak
    niebezpieczny.
    Owszem - mozna popatrzec dalej, i swierdzic, ze usmiercil osoby, ktore
    i tak by wkrotce zmarly ... tylko czy to wystarczajace
    usprawiedliwienie ?
    No i na razie dołka w zgonach nie widac.

    O tym wirusie cos tam juz wiemy. O ile u sporej ilosci osob zarazenie
    jest bezobjawowe, u wielu konczy sie niegrozna goraczka jak zwykla
    grypa, to jednak jakis tam procent chorych atakuje powaznie. I tu mamy
    kolejny czynnik - taki chory potrafi przezyc, o ile jest respirator. A
    respiratory "sie koncza", czy jak kto woli - sa zajete.

    >I widać, tak pi razy oko, że ten pik covidowy trwał ponad 2 razy
    >krócej niż sezon grypowy 2017/2018. Co daje w przybliżeniu 2 razy
    >więcej zmarłych na grypę 2 lata temu.

    Tylko tez prawie wszyskie kraje wdrozyly jakies ograniczenia, niektore
    dosc drakonskie ...

    >Co też nie daje 100% pewności, że zmarli oni na grypę. Bo nikt
    >żadnych badań nie prowadził. W każdym razie w Polsce. Mogła to być
    >też odmiana covida, bo niby skąd wiadomo, jak nie badano.

    Owszem, jest tu dosc spory obszar niepewnosci ... tylko akurat w
    Polsce, to zakladam, ze ciezko chory jednak trafil do szpitala, a
    pomijac pierwsze tygodnie, to w szpitalu im test zrobili ... i co
    najwyzej wladza bedzie ukrywac, bo "miach choroby wspolistniejace" ...
    a z kolei inne wladze moga wtedy napisac "test pozytywny - zmarl na
    Covid", nie patrzac na co naprawde ... o ile w ogole da sie ustalic na
    co naprawde ...

    J.