  • 1. Data: 2003-02-22 12:08:41
    Temat: Co grozi?
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    Jakie moga byc konsekwencje nieplacenia skladek obowiązkowego ubezpieczenia
    emerytalnego, rentowego oraz wypadkowego, a takze na Fundusz Pracy?

    Dziekuje
    Nowak Ł

  • 2. Data: 2003-02-22 20:21:03
    Temat: Re: Co grozi?
    Od: "Dzejk" <m...@a...waw.pl>

    areszt!!!!!!!!1

  • 3. Data: 2003-02-22 21:05:28
    Od: d...@o...pl

    > Jakie moga byc konsekwencje nieplacenia skladek obowišzkowego ubezpieczenia
    > emerytalnego, rentowego oraz wypadkowego, a takze na Fundusz Pracy?

    Za pracownika, czy za siebie?

  • 4. Data: 2003-02-22 21:42:20
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    za swoje skladki narazie niechce płacic, przymierzam sie do otwarcia malej
    firmy 1 osobowej, i puki jestem studentem niemam zamiaru placic zus'u, a jak
    skoncze studia chetnie bym placil, wiadomo ze placac zus musiałbym b.duzo
    zarobic, a to w moim przypadku jest malo możliwe:((
    z góry dziekuje za rady i sugestie
    Pozdrawiam Nowak Ł.

  • 5. Data: 2003-02-23 08:35:30
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>