-
1. Data: 2003-02-21 23:01:04
Temat: rekojmi i gwarancja - prosze o pomoc
Od: t...@z...uni.cc
3 tyg. temu oddalem do naprawy plyte glowna. Do tej pory jej nie
naprawiono.
Czy moge zadac wymiany na nowa z tytulu rekojmi?? Czy tez nie odnosi
sie ona do uszkodzen, a tylko do wad ukrytych (trudno powiedziec czy
usterka plyty glownej byla spowodowana wada ukryta czy zwykla
eksploatacja)?
Czy jesli w potwierdzeniu przyjecia sprzetu do naprawy sprzedawca
napisal ze termin naprawy wynosi 21 dni roboczych to jest to
obowiazujacy termin, czy moze jest to 14 dni (z zasady ze umowa nie
moze byc niezgodna z obowiazujacym prawem)?
Na czym polega deklarowanie checi skorzystania z rekojmi??
Dziekuje za pomoc,
Tomasz Lukasiewicz
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?