  • 11. Data: 2020-11-28 17:09:33
    Temat: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale w tym jest sporo logiki akurat. Skoro przyjmujemy, że badamy tylko w
    > sytuacji realnego podejrzenia, że doszło do zakażenia, to chyba
    > traktowanie takiej osoby do czasu uzyskania wynika jako potencjalnie
    > zakażonej nie jest dziwne. Biorąc pod uwagę wiarygodność testów, to
    > sądzę, że prawdopodobieństwo jakoś od siebie nie odbiega. :-)

    Zaraz - postulujesz areszt na podstawie... w zasadzie bez podstawy?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-11-28 19:16:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-28 o 14:59, Budzik pisze:
    > To tez. Ale przede wszystkim wiele osób chciałoby postąpić własciwie
    > ale nie bedzie ryzykowało kilkudniowej kwarantanny tylko dlatego ze
    > system jest niewydolny.

    Każdy myślący człowiek wie jak chronić się przed grypą. Koła na nowo nie
    wymyślono.
    Leku nie ma a szczepionki... Podobno działają na ten konkretny szczep.

    A norki już podłapały i mutują

  • 13. Data: 2020-11-28 19:32:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Zaraz - postulujesz areszt na podstawie... w zasadzie bez podstawy?

    Tu jest Kaczoland. Tu władza nie musi przestrzegać prawa, a w
    szczególności Konstytucji. To Ty masz przestrzegać poleceń z Tweeta.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 14. Data: 2020-11-28 22:26:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-11-28 14:59, Budzik wrote:
    > podczas kiedy 80% chorych zaraza ale nie ma objawów

    a to już za przeproszeniem chuj wie

    https://www.nature.com/articles/s41467-020-19802-w

    "A total of 1174 close contacts of the asymptomatic positive cases were
    traced, and they all tested negative for the COVID-19."

    myślę że sensownego podsumowania doczekamy się dopiero za ładnych parę lat

  • 15. Data: 2020-11-29 11:47:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A dodatkowo nie wiadomo, jakie jest właściwe postępowanie.

    Izolacja chorych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 18. Data: 2020-11-29 11:47:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Spodziewasz się że ktokolwiek choć trochę oficjalny z Ministerstwa
    > Zdrowia coś podobnego powie publicznie? Że celem jest jechanie
    > przy granicy wydolności szpitali przy jak najmniejszych
    > ograniczeniach gospodarki? Ja najwyżej spodziewam się czegoś po
    > linii "no tak wyszło (nieźle)" dopóki kiedyś ewentualnie już
    > *pewny* (względny) sukces nie będzie miał nagle wielu ojców.

    Ale przeciezo ni to mowia oficjalnie.
    Jedyne czego nie mozna zrozumiec, to tego ze majac taka strategie
    dodatkowe szpitale zaczeli budowac w pazdzierniku a nie w czerwcu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 20. Data: 2020-11-29 11:47:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Master_ M...@...pl ...

    > Każdy myślący człowiek wie jak chronić się przed grypą. Koła na
    > nowo nie wymyślono.
    > Leku nie ma a szczepionki... Podobno działają na ten konkretny
    > szczep.

    Na co nie ma leku? Na grype? Zartujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 17. Data: 2020-11-29 11:47:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tego jest masa w sieci. Przykłądowo tu:
    > https://euroimmun.pl/blog/jak-dokladne-sa-testy-rt-p
    cr-do-diagnosty
    > ki-covid-19/

    Z najnowszych badań przeprowadzonych przez naukowców z Johns Hopkins
    Medicine wynika, że testy RT-PCR na obecność koronawirusa SARS-CoV-2 w
    co najmniej 20% przypadków dają wyniki fałszywie ujemne. Wszystko
    wskazuje na to, że w dużym stopniu ma na to wpływ czas wykonania testu.

    Nie rozumiem, piszesz ze 40% jest fałszywych po czym podajesz artykuł w
    ktorym pisza ze 20%...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 16. Data: 2020-11-29 11:47:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

> [...]
    > were traced, and they all tested negative for the COVID-19."
    >
    > myślę że sensownego podsumowania doczekamy się dopiero za ładnych

    Pewnie tak.
    Z tego co czytam - zaraz sie przede wszystkim kilka dni po złapaniu i
    to przez mniej niz 10 dni.
    Sam bliski kontakt to za mało zeby sie od kogos zarazic. Ten kontakt
    musi byc dłuzszy. Byc moze łatwiej zarazic sie dotykajac czegoś a
    nastepnie wprowadzjac wirusa swoimi brudnymi łapkami do swoich oczu,
    buzi albo na maseczke...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 19. Data: 2020-11-29 11:47:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chcieć, to może chcemy, tylko możliwości chyba nie za bardzo są.

    O jakich mozliwościach mowimy?

    > Moim zdaniem te badania nic nie dają w praktyce.

    Znaczy ze te całe kwarantanny, izolacje etc sa o kant dupy rozbic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć