  • 1. Data: 2008-01-30 13:50:38
    Temat: CHODZIŁ Z NOŻEM KUCHENNYM PO ULICY - CO ROBIĆ???
    Od: "osmiornica77" <o...@g...pl>

    widzialem niedawno typka na moim osiedlu (mial nie wiecej niz 18 lat)
    chodzacego wyzywajaco z nozem kuchennych w dlonii. nawet sie z tym specjalnie
    nie kryl. oczywiscie nikt nie zareagowal. wiem jak on wyglada i mam dowod, ze
    w tym miejscu i w tym czasie chodzil z nozem po osiedlu.
    jak sie prawo do tego odnosi? pierwszy raz sie spotykac=m z takim incydentem.
    czy zglosic sprawe na policje??? czy da sie to zglosic anonimowo???

  • 2. Data: 2008-01-30 14:00:44
    Temat: Re: CHODZIŁ Z NOŻEM KUCHENNYM PO ULICY - CO ROBIĆ???
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "osmiornica77" <o...@g...pl> napisał
> [...]
    > ze
    > w tym miejscu i w tym czasie chodzil z nozem po osiedlu.

    Samo chodzenie jest dozwolone. Można ewentualnie doszukać się:
    -wykroczenia-złośliwe niepokojenie, jeśli chciał ludzi straszyć,
    -groźby karalnej, gdyby komuś groził i ten ktoś złożyłby wniosek o ściganie,
    -usiłowania czy przygotowania do innych przestępstw np. uszkodzeń ciała
    -choroby psychicznej i stwarzania zagrożenia.

    Pytanie, co z tego dałoby się udowodnić....?

    > zglosic sprawe na policje???
    >czy da sie to zglosic anonimowo???

    Anonimowo oficjalnego postępowania karnego się nie zainicjuje, zresztą tu
    ciężko stwierdzić w jakiej sprawie. Aczkolwiek można przekazywać tak
    informacje, być może się przydadzą Policji np. dzielnicowy zwróci uwagę na
    niego itp.

  • 3. Data: 2008-01-30 14:07:02
    Od: "osmiornica77" <o...@g...pl>

    Piotr [trzykoty], odbierz proszę e-maila.

  • 4. Data: 2008-01-30 14:39:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    osmiornica77 pisze:
    > widzialem niedawno typka na moim osiedlu (mial nie wiecej niz 18 lat)
    > chodzacego wyzywajaco z nozem kuchennych w dlonii. nawet sie z tym specjalnie

    Straszne. Dobrze, że nie widziałeś mnie - niedawno szedłem z kanistrem
    benzyny. Czerwonym! Pewnie dostałbyś zawału ;)

    > nie kryl. oczywiscie nikt nie zareagowal. wiem jak on wyglada i mam dowod, ze
    > w tym miejscu i w tym czasie chodzil z nozem po osiedlu.
    > jak sie prawo do tego odnosi? pierwszy raz sie spotykac=m z takim incydentem.

    Nijak. Żadna ustawa nie zabrania chodzenia z nożem. Ba! Możesz chodzić
    nawet z mieczem, kosą, siekierą, łopatą czy widłami - a to wszystko
    bardzo groźne przedmioty ;->

    > czy zglosic sprawe na policje??? czy da sie to zglosic anonimowo???

    Sugerowałbym raczej wizytę w pewnej specjalistycznej poradni ;)

  • 5. Data: 2008-01-30 15:08:54
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nijak. Żadna ustawa nie zabrania chodzenia z nożem.

    A jak koles zachowuje sie wyzywająco?

    Sprawa prosta - dzonic po policje, ze jakis koles, pewniew nacpany albo
    napity biega po osiedlu z nozem w rece.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 6. Data: 2008-01-30 15:54:22
    Od: "osmiornica77" <o...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

> [...]
    > bardzo groźne przedmioty ;->

    > Sugerowałbym raczej wizytę w pewnej specjalistycznej poradni ;)

    Aha, czyli sugerujesz, że chodzenie z nożem kuchennym po ulicy to normalna
    sprawa i nie należy się tym zbytnio przejmować? Przecież na pewno chciał wejść
    do sklepu i pokroić nim kupiony chleb :-) ? Wszystko można w głupi sposób
    wytłumaczyć i zignorować i nie zdawać sobie sprawy z konsekwencji, głupiego i
    szczeniackiego, zachowania jakiego ten typek się dopuścił. Abstrahując już od
    tego czy wziął ten nóż, żeby z premedytacją zaraz kogoś nim dźgnąć to przecież
    mógł nim skrzywdzić np. biegnące z naprzeciwka dziecko! Szkoda, że to nie
    przyszło Ci do głowy.

  • 7. Data: 2008-01-30 15:57:38
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Mr Internet pisze:

    > A jak koles zachowuje sie wyzywająco?

    Tyle że chodzenie nie jest zachowaniem wyzywającym. Autor wątku nie
    napisał na czym polegał wyzywający charakter owego chodzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 8. Data: 2008-01-30 16:00:44
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    osmiornica77 pisze:

    > Aha, czyli sugerujesz, że chodzenie z nożem kuchennym po ulicy to normalna
    > sprawa i nie należy się tym zbytnio przejmować? Przecież na pewno chciał wejść
    > do sklepu i pokroić nim kupiony chleb :-) ?

    Napisałeś "chodzacego wyzywajaco z nozem kuchennych w dlonii" - na czym
    polegało wyzywające chodzenie ?

    > wytłumaczyć i zignorować i nie zdawać sobie sprawy z konsekwencji, głupiego i
    > szczeniackiego, zachowania jakiego ten typek się dopuścił. Abstrahując już od

    Głupie i szczeniackie ? Chodzenie z nożem po ulicy może być co najwyżej
    dziwne, ale prawo tego nie zabrania a sam zadajesz pytanie, jak to
    wygląda w świetle prawa.

    > tego czy wziął ten nóż, żeby z premedytacją zaraz kogoś nim dźgnąć to przecież
    > mógł nim skrzywdzić np. biegnące z naprzeciwka dziecko! Szkoda, że to nie
    > przyszło Ci do głowy.

    No ale co - skrzywdził jakieś dziecko ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 9. Data: 2008-01-30 16:15:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    osmiornica77 pisze:

    > Aha, czyli sugerujesz, że chodzenie z nożem kuchennym po ulicy to normalna
    > sprawa i nie należy się tym zbytnio przejmować? Przecież na pewno chciał wejść

    Nie jest to zabronione, ani niebezpieczne.

    A co ty nosisz przy sobie?

> [...]
    > szczeniackiego, zachowania jakiego ten typek się dopuścił. Abstrahując już od

    Głupiego? Szczeniackiego? Bo sobie spokojnie szedł z nożem do chleba?

    > tego czy wziął ten nóż, żeby z premedytacją zaraz kogoś nim dźgnąć to przecież
    > mógł nim skrzywdzić np. biegnące z naprzeciwka dziecko! Szkoda, że to nie
    > przyszło Ci do głowy.

    A gdyby ktoś z premedytacją wziął widły, żeby kogoś zadźgać?

    Albo młotek, żeby kogoś zatłuc?

    Albo kanister z benzyną, żeby kogoś podpalić?

  • 10. Data: 2008-01-30 16:25:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 17:00:44 +0100, Sebcio napisał(a):

    > Napisałeś "chodzacego wyzywajaco z nozem kuchennych w dlonii" - na czym
    > polegało wyzywające chodzenie ?

    Miał na sobie krótką mini i pończochy :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl