  • 1. Data: 2004-04-02 23:31:29
    Temat: Brak dowodu rejestracyjnego
    Od: "Fazimodo" <k...@o...pl>

    Okazyjny samochód jednak dowód rejestracyjny zgubiony,jest natomiast
    zaświadczenie z policji.Co jest potrzebne jak pójde samochód przerejestrować i
    ile to mnie będzie więcej kosztowało.

  • 2. Data: 2004-04-03 07:38:03
    Temat: Re: Brak dowodu rejestracyjnego
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Fazimodo" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Okazyjny samochód jednak dowód rejestracyjny zgubiony,jest natomiast
    > zaświadczenie z policji.Co jest potrzebne jak pójde samochód
    przerejestrować i
    > ile to mnie będzie więcej kosztowało.

    chyba najlatwiej to jak poprzedni wlasciciel zalatwi wtornik DR,
    potrzebne do tego bedzie zaswiadczenie od "diagnosty upowaznionego"
    pewnie da sie tez to zalatwic bez robienia wtornika na "5 minut", ale
    wymagac to bedzie dobrej woli urzedasow, ale i tak trzeba miec papier od
    diagnosty

    pozdro