  • 1. Data: 2004-04-03 00:23:17
    Temat: prawo autorskie do serwisu i nazwy
    Od: "kain" <k...@a...pl>

    Mam takie pytanie:

    Prowadzę serwis o ksiązkach. Ostatnio zgłosiło się do mnie wydawnictwo z
    propozycją objęcia ich tytułów tzw patronatem medialnym. Czy mogę bez problemów
    udzielać takiego patronatu pod nazwą serwisu czyli inaczej czy mam do niego
    prawo autorskie i do nazwy (adresu internetowego). I czy można nazwę jakoś
    zastrzec, żeby po fakcie ktoś mi nie wydał dajmy na to jakiegomagazynu pod taką
    samą nazwą?

    Proszę o odpowiedź bo sam nie ma bladego pojęcia na temat prawa, a nie cxhcę
    sobie narobić kłopotów.
    Widzicie na porozumieniu, które miałbym zawrzeć z wydawcą jest punkt, że strony
    oświadczają że mają majątkowe prawa autorskie lub niezbędne licencje do
    opublikowania i prezentacji dostarczonych materiałów