  • 1. Data: 2007-02-24 16:10:59
    Temat: Brak biletu PKP - głupia sprawa...
    Od: "Darek Siedlecki" <d...@g...com>

    Mam następujący problem... Tydzień temu kupiłem sobie bilety na
    pociągi do Wrocławia oraz do Poznania. We Wrocławiu miałem być w
    piątek, a w Poznaniu w niedzielę (czyli jutro). Z Wrocławia wracałem
    autobusem, z Poznania też miałem taki zamiar.

    Bilety wsadziłem do portfela i fru w drogę.

    Niestety, gdy wróciłem do domu w sobotę rano okazało się, że bilet do
    Poznania zostawiłem w akademiku u znajomych. Poprosiłem ich o wysłanie
    mi biletu przesyłką konduktorską (ironia, wiem), ale zawalili sprawę.

    Zastanawiam się teraz jedynie nad tym, czy Biuro Windykacyjne PKP
    anulowałoby mandat za przejazd bez biletu (bo najzwyczajniej w
    świecie, nie mam kasy na bilet) i czy mogę ryzykować podróż do
    Poznania w mojej sytuacji, aby w marcu pojechać do Wrocławia, zabrać
    bilet i okazać go w Biurze Windykacyjnym.

    Pewnie nikt z was nie miał takiego problemu wcześniej, ale MOŻE ktoś
    zna prawo/PKP na tyle, by odpowiedzieć na to pytanie.

    Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź,
    Darek

  • 2. Data: 2007-02-24 17:46:40
    Temat: Re: Brak biletu PKP - głupia sprawa...
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Pewnie nikt z was nie miał takiego problemu wcześniej, ale MOŻE ktoś
    > zna prawo/PKP na tyle, by odpowiedzieć na to pytanie.

    Jesli nie minął jeszcze termin ważnosci tego biletu to niech twoi
    znajomi po prostu zwrócą go na stacji PKP. Moze im sie uda, chociaz
    pewnie nie jest to stacja, na której sprzedano bilet.

    Ty kup drugi bilet. Oni niech ci oddadzą pieniądze ... kiedyś.

    Nie ryzykuj jazdy bez biletu, bo stracisz podwójnie. Wątpliwe jest, aby
    zwrócono ci pieniądze.
    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-02-24 18:35:04
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Darek Siedlecki" napisał
    > Pewnie nikt z was nie miał takiego problemu wcześniej, ale MOŻE ktoś
    > zna prawo/PKP na tyle, by odpowiedzieć na to pytanie.

    Jest to możliwe pod pewnymi warunkami, przeczytaj art. 33a prawa
    przewozowego.

    --
    p09v

  • 4. Data: 2007-02-25 17:40:51
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "p09v" <p...@o...pl> wrote in message news:erq0go$h61$1@news.lublin.pl...
    > Użytkownik "Darek Siedlecki" napisał
    >
    > Jest to możliwe pod pewnymi warunkami, przeczytaj art. 33a prawa
    > przewozowego.

    i bedzie 3 lata czekal na kase