  • 1. Data: 2007-02-24 13:41:02
    Temat: Oglaszanie sie bez zarejestrowania
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    Czy mozna legalnie umieszczac ogloszenia ze oferuje jakas uluge a takze ze
    szukam pracownikow gdy niema sie jeszcze zarejestrowanej dzialalnosci
    gospodarczej?
    Chcialbym poprostu sprawdzic odzew i zapotrzebowanie i gdy beda chetni na
    moja uluge zarejestrowac dzialalnosc.
    Czy moze bylo by to nielegalne takie oglaszanie sie bez zarejestrowania i
    moglbym miec problemy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-26 09:03:05
    Temat: Re: Oglaszanie sie bez zarejestrowania
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 24 Feb 2007 14:41:02 +0100, Bogus napisał(a):

    > Czy moze bylo by to nielegalne takie oglaszanie sie bez zarejestrowania i
    > moglbym miec problemy?

    IMHO dawanie takich ogłoszeń jest już prowadzeniem działalności
    gospodarczej. Niezarejestrowanej.

  • 3. Data: 2007-02-26 13:17:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 26 Feb 2007 09:03:05 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > IMHO dawanie takich ogłoszeń jest już prowadzeniem działalności
    > gospodarczej. Niezarejestrowanej.

    Co za bzdura.

    --
    best regards,