  • 1. Data: 2002-09-05 08:03:50
    Temat: Alimenty dla nie pracujacej matki
    Od: DoKriss <d...@i...pl>

    Witam,
    Sytuacja jest troche skomplikowana:
    Mam druga zone, z pierwsza mam dwojke dzieci. Pierwsza zona nie pracuje,
    mozliwe ze popija sobie. Mieszka ze swoja matka, ktora ma nie
    najmniejsza rente. Dzieci sa zaniedbane: corka 14 lat, syn 11 lat. Od
    tego roku szkolnego corka jest ze mna, a syn nadal z pierwsza zona. Moja
    obecna zona uwaza ze nie powinienem placic juz alimentow. Co mam zrobic
    w obecnej sytuacji? Nie chce przeciez zeby moj syn chodzil glodny.

    pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2002-09-05 09:45:09
    Temat: Odp: Alimenty dla nie pracujacej matki
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik DoKriss <d...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@i...pl...
    > obecna zona uwaza ze nie powinienem placic juz alimentow. Co mam zrobic
    > w obecnej sytuacji? Nie chce przeciez zeby moj syn chodzil glodny.

    Decyzja nalezy do Ciebie ...masz wiele mozliwosci
    1/ wniesc o ograniczenie matce wladzy przez nadzór kuratora sadowego i
    powierzenie bezposredniej wladzy nad synem Tobie...
    2/ oraz uchylenie obowiazku alimentacyjnego wskutek orzeczenia wyminionego w
    pkt. 1 ...
    3 / alimenty na córke

    decyzja nalezy do Ciebie...

    Sandra