  • 1. Data: 2002-09-05 07:23:16
    Temat: cos na temat prawa... jazdy
    Od: "team2k" <t...@g...pl>

    zaczalem robic prawko na kat. c rok temu. niestety nauke przerwal mi
    wyjazd... niedawno ponowilem jazdy i zakonczylem kurs. pani w szkolce
    wypisala mi papiery do osrodka egzaminacyjnego, ale przy okazji
    poinformowala mnie ze badania lekarskie mam niewazne! czy jest jakis zapis
    mowiacy o terminie ich waznosci, skoro napisane jest: "bezterminowo"? to
    jest bezsensu... przeciez w takiej sytuacji zaswiadczenie lekarskie powinno
    zalatwiac sie bezposrednio przed egzaminem. ...kraj absurdow...

    pozdrawiam - mateusz