  • 1. Data: 2002-09-05 06:53:52
    Temat: Homologacja na ciezarowy
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam,

    czy moze orientuje sie ktos z szanownych grupowiczow, czy jest mozliwa
    oczywiscie jak najbardziej zgodna z prawem, akcja typu:
    kupuje uzywany samochod, poddaje go przerobce u dealera zeby mial kratke i
    oczywista homologacje na ciezarowy, a potem odliczam sobie vat...?
    Albo moze nie doslownie w taki sposob ale podobny...Chdzi mi o uzywany
    pojazd i pozniejsza przerobke i vat
    Co radzicie?

    pozdrawiam,

    rafal

  • 2. Data: 2002-09-05 07:09:46
    Temat: Re: Homologacja na ciezarowy
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > oczywista homologacje na ciezarowy, a potem odliczam sobie vat...?
    > Albo moze nie doslownie w taki sposob ale podobny...Chdzi mi o uzywany

    :(
    Niestety auto musi byc teraz kupione fabrycznie jako ciezarowe (czasy po
    prostu kratek sie skonczyly).
    Polecam wiec kupno nowego auta ciezarowego bo czesto wychodzi to po
    odliczeniu VATu niewiele drozej a zawsza to nowe :)

    AndY