  • 1. Data: 2010-05-12 14:14:40
    Temat: 244/1 alkohol i pierwsze zatrzymanie i co dalej
    Od: "g...@o...eu" <g...@o...eu>

    jak w temacie art 244/1 zatrzymanie i co dalej

    Osoba zatrzymana pod wpływem akoholu stawiająca czynny opór, dopuściła się
    znieważenia naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariusza, tryb
    przyspieszony.

    Jako osoba Zielona interesuja mnie procedury takiego postępowania i
    dalszych losów.
    Przeszukując gogle można się pogubić w ilości wyników. Za porady typu: KPK
    (brak czasu), adwokat(brak kasy); dziękuję za tego typu podpowiedzi.

    Chodzi mi o konkretne podpowiedzi typu: zaswiadczenia, składania zażaleń-
    wyjaśnień lub nie, jak-kiedy-gdzie adwokat materiały postępowania, jaki
    wymiar kary , czy bedac Zielony (pierwszy kontakt z tego typu sprawami)
    jaką linie obrać. Czy czekać na rozwój wydarzeń(kare) czy interweniowac a
    wiadomo czas nagli tryb przyspieszony?

    1 zatrzymanie
    2 przesluchanie jako nietrzeżwy (brak podpisu na protokole)
    3 lekarz
    4 trzeżwienie
    5 przesluchanie po 24 h (odbiór protokołu)
    6 ....i co dalej
    7 ...
    99 ...
    100 kara lub nie