  • 1. Data: 2010-05-12 13:49:29
    Temat: 244/1 alkohol i pierwsze zatrzymanie i co dalej
    Od: zielony <b...@a...pl>

    jak w temacie art 244/1 zatrzymanie i co dalej

    Osoba zatrzymana pod wpływem akoholu stawiająca czynny opór, dopuściła
    się znieważenia naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariusza, tryb
    przyspieszony.

    Jako osoba Zielona interesuja mnie procedury takiego postępowania.
    Przeszukując gogle można się pogubić w ilości wyników. Za porady typu: KPK
    (brak czasu), adwokat(brak kasy); dziękuję za tego typu podpowiedzi.

    Chodzi mi o konkretne podpowiedzi typu: zaswiadczenia, składania zażaleń-
    wyjaśnień lub nie, jak-kiedy-gdzie adwokat materiały postępowania. Czy
    czekać na rozwój wydarzeń(kare) czy interweniowac a wiadomo czas nagli
    tryb przyspieszony?

    1 zatrzymanie
    2 przesluchanie jako nietrzeżwy (brak podpisu na protokole)
    3 lekarz
    4 trzeżwienie
    5 przesluchanie po 24 h (odbiór protokołu)
    6 ....i co dalej
    7 ...
    99 ...
    100 kara lub nie

    pozdrawiam

    zielony

  • 2. Data: 2010-05-12 22:09:46
    Temat: Re: 244/1 alkohol i pierwsze zatrzymanie i co dalej
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 12 Maj, 15:49, zielony <b...@a...pl> wrote:
> [...]
    > Przeszukując gogle można się pogubić w ilości wyników. Za porady typu: KPK
    > (brak czasu), adwokat(brak kasy); dziękuję za tego typu podpowiedzi.

    Ale pytasz jako obrońca czy prokurator?

    --
    Regards
    Matt

  • 3. Data: 2010-05-13 08:03:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Przeszukując gogle można się pogubić w ilości wyników. Za porady typu: KPK
    > (brak czasu),

    Skoro nawet na lekture KPK brak Ci czasu, to mozna powiedziec tylko jedno:
    wypier...!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-05-13 08:35:00
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Skoro nawet na lekture KPK brak Ci czasu, to mozna powiedziec tylko jedno:
    > wypier...!

    +1 ;)
    Święte słowa.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2010-05-14 09:34:03
    Od: "g...@o...eu" <g...@o...eu>

    On Wed, 12 May 2010 15:09:46 -0700, Matt wrote:

    cut

    > Ale pytasz jako obrońca czy prokurator?

    osoba początkująca (nie mająca żadnego doświadczenie) chcąca się czegoś
    dowiedzieć , a tryb przyspieszony wiec czas goni.

    --
    zielony

  • 6. Data: 2010-05-14 09:37:30

    On Fri, 14 May 2010 09:34:03 +0000, g...@o...eu wrote:

    > On Wed, 12 May 2010 15:09:46 -0700, Matt wrote:
    >
    > cut

    > osoba początkująca (nie mająca żadnego doświadczenie) chcąca się czegoś
    > dowiedzieć , a tryb przyspieszony wiec czas goni.

    chodzi o obronę, nie bedąc zawodowym obrońcą

    --
    zielony