-
Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe
... ich rzeczywistych potrzeb, oferując np. 20% zniżki na produkt kupowany przez klienta najczęściej, do historii zakupowej, proponując kupon zniżkowy na kolejne zakupy ... więcej niż kupon rabatowy czy punkty. To kombajn, który pozwala poznać i zrozumieć klientów i tym samym dobrać najbardziej korzystne dla nich promocje – zindywidualizowane, potrzebne, ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... Przyjrzyjmy się mechanizmom powstawania działań promocyjnych, po to, by lepiej zrozumieć, jakie działania kierowane są do nas, konsumentów, w ramach strategii ... produkt mogą być zauważalnym i istotnym dla klienta wyróżnikiem konkurencyjnym, szczególnie w trakcie etapu dokonywania przez klienta wyboru produktu. Do podstawowych instrumentów promocji ...
-
Nowa ustawa o dostępności a usługi płatnicze
... oraz z zastosowaniem wystarczającego kontrastu i odstępów między literami, wierszami i akapitami. Wymaga też alternatywnej prezentacji treści nietekstowych. Wszystko w interesie klienta, który naprawdę ma zrozumieć, na czym polega usługa, z której będzie korzystał. A wszystkie informacje, które będą klientowi udzielane w postaci elektronicznej mają ...
-
Podstawowe prawa konsumentów
... nie może zastrzec sobie żadnej zapłaty za odstąpienie od umowy przez klienta. Zakupiłem wycieczkę do Francji w biurze podróży. Na 15 dni przed wylotem ... typowy dla umów jest branżowy żargon, którego normalny człowiek nie jest w stanie zrozumieć. I wreszcie sprawa najważniejsza, wiele umów zawiera niekorzystne dla konsumentów postanowienia. Jednak ...
-
Procedury udzielania zamówień publicznych
... wniosek o wydanie zaświadczenia, twierdząc, iż każdy ubezpieczony ma swój indywidualny nr klienta i w każdej chwili za jego pomocą może zalogować się do systemu i uzyskać ... . Jego ofiarą padają często międzynarodowe koncerny – trudno jest im zrozumieć, dlaczego zamawiający nie uznaje doświadczenia pozyskanego podczas realizacji jakiegoś projektu przez ...
-
Aukcje grzecznościowe
... oferent może odesłać kupującego do właściciela? Oferent tylko wtedy może odesłać klienta do właściciela zakupionego przedmiotu, jeżeli umowa sprzedaży wywarła prawny skutek bezpośrednio ... informacja musi być na tyle jasna, aby kupujący mógł na jej podstawie zrozumieć w jakiej roli występuje oferent. Jeśli tak nie jest, to stosunek pełnomocnictwa ...
-
Myślisz o kredycie? Najpierw poznaj prawa konsumenta
... np., że kredytodawca jeszcze przed podpisaniem umowy zobowiązany jest poinformować klienta o całkowitej kwocie zadłużenia. – Wnioski z badania Ipsos brzmią dość ... kredytowej, a także doręczyć niezwłocznie samą umowę. – To ważne, aby dobrze zrozumieć postanowienia zawarte w umowie. Zawsze warto dopytywać o kwestie, których nie rozumiemy. Zaciągając ...
-
Biznes przed wyzwaniem GDPR
... tych ostatnich mówimy o partnerze, który te informacje dostarczył. Nie ulega wątpliwości, że posiadanie odpowiedniej ilości informacji pozwala nie tylko lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a często nawet wyprzedzić jego plany zakupu bądź odstąpienia od dalszej współpracy – mówi Michał Grams, prezes zarządu TogetherData, firmy pomagającej ...
-
Transport drogowy: blaski i cienie SENT
... towaru ze względu właśnie na dodatkowy obowiązek. Problem pozostawał po stronie klienta. Rozwiązaniem w tym przypadku nie była również spedycja będąca pośrednikiem ... Jako pośrednik przy transporcie rzeczy, realizujemy zlecenia naszych klientów starając się zrozumieć zarówno specyfikę ich branży jak i ich oczekiwania. Stąd też bezwarunkowo w momencie ...
-
Nagrywanie widzeń adwokatów z klientami godzi w podstawowe gwarancje procesowe
... Praw Człowieka jako jeden z czynników kluczowych dla skutecznego reprezentowania interesów klienta przez adwokata, wskazał zasadę poufności wymiany między nimi informacji i orzekł, ... mogą podlegać ograniczeniom tylko w wyjątkowych przypadkach. Trudno zatem zrozumieć, dlaczego niektóre areszty śledcze w Polsce wciąż rejestrują wszystkie widzenia ...