-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach - czy ma jakieś ograniczenia?
... . Treści reklamowe dotyczące napojów alkoholowych mogą być prezentowane pod rygorystycznymi wymogami – w przypadku piwa, a w przypadku wina reklama jest co do zasady zakazana. W przepisach ustawy alkoholowej można zaś dostrzec także zakaz reklamy pośredniej alkoholu. Ograniczenia dotyczą reklamy i promocji produktów i usług, których nazwa, znak ...
Tematy: wino, rynek wina, promocja alkoholu, wino bezalkoholowe, reklama alkoholu, ustawa alkoholowa, reklamy alkoholu, nieuczciwa reklama, piwo, piwo bezalkoholowe, rynek piwa, sprzedaż piwa, spożycie piwa, picie piwa, reklama piwa, social media, media społecznościowe, Instagram, Tik-Tok, Facebook, Twitter -
Sprzedaż soczewek kontaktowych przez Internet a prawo UE
... z internetu przy zakupie soczewek kontaktowych mogą być spokojni, że taka sprzedaż jest zgodna z prawem unijnym i nie powinna również w przyszłości zostać zakazana.
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... zasady mają na celu wzmożoną ochronę konsumenta, zwłaszcza z uwagi na rodzaj towaru i jego wpływ na zdrowie ludzkie. Chociażby, z oczywistych względów zakazana jest reklama papierosów czy alkoholu. Przewiduje się także szczegółowe, bardzo restrykcyjne zasady reklamowania produktów leczniczych, są one przykładowo następujące: reklama ...
-
Wino bezalkoholowe - czy można je reklamować?
... z wyglądu opakowań win alkoholowych, podlega tym samym przepisom, co tradycyjne wino. Tym samym reklama wina bezalkoholowego (bezpośrednia czy pośrednia) jest zakazana. Biorąc pod uwagę obowiązek nazywania tego produktu „winem” nie wydaje się łatwym reklamowanie go pod inną nazwą. Przepisy pozostają jednak ...