-
ECK: zimowe wyprzedaże w UE
... towaru lub zwrotu gotówki. Jednak większość markowych sklepów sieciowych zgadza się wymienić, a nawet zwrócić towar czyniąc to w ramach dbania o reputację i zadowolenie klienta. Kupując za granicą sprzęt elektroniczny należy zwrócić szczególną uwagę na zasięg obowiązywania gwarancji. Może się bowiem zdarzyć, że w przypadku wadliwego ...
-
Darmowy zwrot towaru: za duże wyzwanie dla małych firm?
Czy przyjazna polityka zwrotów w sklepie internetowym to jedno z podstawowych narzędzi w walce o zadowolenie i lojalność klienta? Biorąc pod uwagę rezultaty badania zrealizowanego przez IdoSell, odpowiedź na tak postawione pytanie jest zdecydowanie twierdząca. Aż 76% respondentów przyznaje ...
-
Zanim zrobisz zakupy online
... długie lata. To certyfikaty potwierdzające jego uczciwość, tysiące zrealizowanych transakcji i zadowolenie klientów ― podkreśla Paweł Kucharzak. Rysa na szkle Pierwszym haczykiem, ... fałszywe certyfikaty na stronie sklepu internetowego ― sklepy, które dbają o jakość obsługi klienta oraz są wiarygodne finansowo, szczycą się tym, że mają aktualne ...
-
Lokale gastronomiczne pod lupą IH. Nieprawidłowości w co 2. placówce
... jednak dokonanie trafnego wyboru lokali gastronomicznych. Jego miarą jest na pewno zadowolenie podniebienia, ale również polecenie sprawdzonej placówki swoim bliskim, znajomym ... Każda zmiana dokonana przez wykonującego zamówienie bez wcześniejszego poinformowania klienta podlega reklamacji, np.: jeżeli jednym z podanych w menu składników pizzy są ...