-
Prawa konsumenta są takie same dla wszystkich podróżujących po UE
... pokoju. Jeżeli po zgłoszeniu hotel nie zareaguje, zadbaj o dowody. Zrób zdjęcia i wyślij reklamację. Wzory skarg w języku polskim i angielskim znajdziesz tutaj: https://konsument ... za rozmowę z każdym innym numerem telefonicznym, zgodnie z cennikiem Twojego operatora. e-mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu osobiście: Plac Powstańców Warszawy 1 w Warszawie (od ...
-
Zagubiony lub uszkodzony bagaż. Co robić?
... nie brakuje. Ewentualne szkody, zaznacz w protokole odbioru i poproś kuriera o podpis. REKLAMACJA Pisemną reklamację wyślij w ciągu 21 dni od odebrania bagażu. Link do wzoru reklamacji: https://konsument.gov ... z polskim przedsiębiorcą: 801 440 220 lub 22 290 89 16 – infolinia konsumencka E-mail: porady@dlakonsumentow.pl Rzecznicy konsumentów – w ...
-
Lot samolotem: specjalny bagaż świąteczno-noworoczny
... w przypadku ich braku reklamację należy zgłosić na podany przez linię lotniczą adres e-mail bądź wysłać pocztą tradycyjną. Do reklamacji trzeba dołączyć kopię PIR. Czas ... do zutylizowania zawartości bagażu. Pamiętaj, aby zachować rachunek za dojazd na lotnisko i wyślij jego kopię wraz z pismem reklamacyjnym przewoźnikowi w ciągu 21 dni od daty ...
-
UOKiK prześwietlił wakacje kredytowe. Jest oficjalne stanowisko
... osobiście w placówce. Napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij je do banku. W przypadku wątpliwości lub podejrzenia naruszenia praw konsumentów można kontaktować się z infolinią pod numerem 801 440 220 oraz 22 290 89 16 lub napisać e-mail na adres porady@dlakonsumentow.pl. Telefoniczna i e-mailowa ...