-
ESG, czyli zarządzanie firmą w oparciu o zrównoważony rozwój
... przedsiębiorstwa pragnące budować wizerunek odpowiedzialnych społecznie, powinny skoncentrować się na opracowaniu i konsekwentnej realizacji polityki środowiskowej, której głównym celem będzie ochrona zasobów naturalnych. Weryfikacja wyników działalności przedsiębiorstwa ...
-
Zarządzanie energią - jakie obowiązki dla przedsiębiorców?
... oferują firmy consultingowe, powinny być przede wszystkim dopasowane do konkretnego przedsiębiorstwa. Zarówno jego potrzeb, jak i procesów. Czego zatem możemy oczekiwać? Firmy ... to jedno, korzyścią pośrednią jest również pozytywny wpływ tych działań na wizerunek marki. Obecnie konsumenci zwracają dużą uwagę na firmy działające na rzecz ekologii. ...
-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
... nie wynika to jasno z kontekstu należy go uzupełnić np. o nazwę marki, z którą współpracuje publikujący. Kontrowersyjne pozostaje posługiwanie się hasztagami w innych ... z partnerem handlowym. Kryptoreklama szkodzi marce W czasach, gdy wizerunek tworzony przez przedsiębiorstwa w e-commerce stanowi jeden z głównych wyznaczników sukcesu sprzedażowego ...
-
Przewoźnicy - grzechy główne
... nimi plasuje się na znacznie lepszym poziomie, dbają o swój wizerunek. Znajdują się zwykle na etapie budowania swoje marki. Naturalnie zwykle jest coś za coś - być może ... spedytorów regulujących swoje zobowiązania wobec przewoźników nieterminowo. Ogłaszane przez te przedsiębiorstwa oferty transportowe nie cieszą się zainteresowaniem ze względu na ...
-
Coraz więcej zwolnień grupowych
... długofalowa utrata zaufania klientów, partnerów biznesowych czy inwestorów. Negatywny wizerunek marki pracodawcy będzie zaś skutkować dużymi trudnościami w przyciągnięciu do organizacji nowych talentów. To wszystko może prowadzić do wymiernych problemów prawnych i finansowych przedsiębiorstwa. Dlatego ważne jest, aby proces zwolnień grupowych był ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei