-
Jak oznaczać treści reklamowe w mediach społecznościowych? Oto rekomendacje Prezesa UOKiK
... sposób oznaczać treści komercyjne? Wyróżniliśmy różnego rodzaju współprace komercyjne, w tym autopromocję czyli reklamę marki własnej, a także prezenty czyli popularne paczki PR – wyjaśnia Tomasz Chróstny, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. - Dokument zawiera nie tylko ważne definicje czy regulacje prawne i konsekwencje, jakie można ...
-
Wyciek danych? Nie daj się ponieść emocjom
... udostępnione lub przetwarzane zechcą zgłosić skargę, a nawet zawiadomić o zdarzeniu media. Wówczas z pozoru niewielkie zdarzenie może urosnąć do niewiarygodnych rozmiarów i ... zarządem firmy i, jeśli taka funkcja w firmie istnieje, z rzecznikiem prasowym lub ekspertem ds. PR. Może się zdarzyć, że o wycieku danych dowiedzą się dziennikarze, być ...
-
Aspekty prawne przestępstw internetowych
... domenami o pisowni podobnej do firmowego serwisu, mogłaby zamieścić serwis oferujący podobne produkty lub usługi - radzi Alicja Marciniak, Kierownik Działu Marketingu i PR w NetArt Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w
-
Wolność mediów a prawa osobiste osób publicznych
... osób pełniących funkcje publiczne, bo takowe są (art. 14 ust. 6 i 41 pr.pras.), ale ich doprecyzowanie i dookreślanie w każdym konkretnym przypadku przez sądy. Dobrym ... zachowanie mediów wzbudza w nas niekiedy niechęć czy wręcz czujemy odrazę, kiedy media ingerują w obszar intymności danej osoby. Zdajemy sobie wówczas sprawę, że nie wszystko ...
-
Polskie prawo prasowe: sprostowania i odpowiedzi
... , nazywając nowo powstały twór systemem „mieszanym”. Współcześnie, kiedy mass media docierają do coraz szerszego grona odbiorców pełniąc doniosła funkcję opiniotwórcza, ale i ... osobistym ( patrz art. 23 Kodeksu cywilnego). Według art. 33 ust. 3 pr. pras. obowiązek ich opublikowania spoczywa na redaktorze naczelnym i to on jest legitymowanym ...