-
Wynagrodzenie pracownika: obowiązki pracodawcy i ewidencja księgowa
... , umowy lub innego stosunku prawnego łączącego strony. Jeżeli wynagrodzenia dla pracowników wypłacane są (lub postawione do dyspozycji) w terminie wynikającym z przepisów ... pracowników. Najczęściej do kosztów takich zaliczane są: niezbędne koszty związane z wykonaniem świadczeń na rzecz organizacji; ustawa nie precyzuje, jakie; koszty ubezpieczeń (NNW ...
-
Własny biznes krok po kroku
... Warto pamiętać, że polisa może chronić również mienie, które przyjęliśmy do sprzedaży, oraz mienie naszych pracowników – podkreśla Marta Mazaraki. Jeśli zamierzamy zatrudniać pracowników, warto wykupić dla nich polisę NNW. Ważną kwestią, o której zapominają przedsiębiorcy, jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, które przydaje się zwłaszcza ...
-
Nowa praca - co warto wiedzieć zanim podpiszesz umowę?
... przy pracy będzie mógł otrzymać także dodatkowe świadczenie z tytułu dobrowolnego ubezpieczenia NNW - pod warunkiem, że wykupił tego typu polisę. Pracownik może przystąpić do ... ubezpieczonych. Dodatkowe ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków zarówno dla pracowników, jak i przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą mogą być dobrym ...