-
Zakres obowiązków pracownika nie tylko na piśmie
... , wykresów dla zarządu lub klienta, zabezpieczanie dokumentów, zapewnianie odpowiedniej do potrzeb firmy ilości materiałów biurowych, organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych i konferencji, właściwe użytkowanie urządzeń biurowych. Możliwe jest również, aby w treści zakresu obowiązków zawrzeć również stwierdzenie, że pracownik zobowiązany ...
-
Jak cyfryzacja wspiera polski biznes?
... rzecz ich elektronicznych odpowiedników daje przedsiębiorstwu możliwość znacznego ograniczenia wydatków ponoszonych przy wystawianiu i wysyłaniu dokumentów sprzedaży. To nie tylko oszczędność materiałów biurowych - papieru, tonera czy kopert, ale też szansa na zwiększenie wydajności pracy. E-faktury nie trzeba drukować, wysłanie jej do klienta trwa ...
-
Potrącenia i odliczenia z wynagrodzenia pracownika
... tłumaczone". Zaliczką podlegającą potrąceniu jest więc tylko zaliczka w sensie ścisłym, tj. kwota wypłacona pracownikowi do rozliczenia się np. w celu zakupu materiałów biurowych czy na poczet podróży służbowej. Należności ze środków pracodawcy Pewna część świadczeń egzekwowanych z wynagrodzenia wymaga zgody pracownika na ich potrącenie ...
-
Zasady BHP w firmie: umywalnie, natryski i ustępy
... umywalni są zgodne z Polską normą umywalki emaliowane lub umywalki wykonane z innych materiałów odpornych na korozję. Do kranów powinna być doprowadzona ciepła i zimna woda ... załącznika). Nieco mniejszym wymaganiom musi sprostać szef, który zatrudnia personel przy pracach biurowych lub w warunkach zbliżonych do tych prac. W takim przypadku na ...