-
Przewoźnicy - grzechy główne
... bardziej elastyczne, komunikacja z nimi plasuje się na znacznie lepszym poziomie, dbają o swój wizerunek. Znajdują się zwykle na etapie budowania swoje marki. Naturalnie zwykle jest coś za coś - być może zadają więcej pytań na samym wstępie, mają więcej wątpliwości przy realizacji zlecenia ...
-
Black Friday i Cyber Monday: jak wyjść cało z szału zakupów?
... po czym okazuje się, że chodzi wyłącznie o towary konkretnej marki a nie cały asortyment sklepu. Niejasne naliczanie rabatów – zamiast deklarowanej wysokiej ... komputerowymi, których zapieczętowane opakowanie otworzyłeś po dostarczeniu, biletów na koncerty czy wydarzenia sportowe. Black Friday i Cyber Monday to okazje nie tylko do zakupów w Polsce, ...
-
Promocja alkoholu w Polsce - czy to legalne?
... dystrybutorzy zręcznie omijają to ograniczenie np. promując wydarzenia kulturalne lub sportowe związane z konkretną marką. Właściciele stacjonarnych sklepów z alkoholem mogą zaprezentować się ... na budowanie świadomości marki może być sponsorowanie kampanii popierających odpowiedzialne picie czy też kulturę picia alkoholu. Marki mogą także włączać się ...
-
Ceny bez tajemnic, czyli jak nie wpaść w pułapkę w Black Friday
... okaże się, że promocja dotyczy jedynie wybranych produktów lub towarów konkretnej marki, a nie całego asortymentu sklepu. Konsumenci powinni uważać na chwytliwe hasła ... w sieci vs cena w sklepie stacjonarnym Magda i Jacek umówili się na wspólne zajęcia sportowe. Po pierwszym treningu postanowili kupić własne maty do ćwiczeń. Magda kupiła produkt ...
-
Co dyrektywa GPSR oznacza dla branży e-commerce?
... informacje o składzie materiałowym, potencjalnych alergenach i instrukcje pielęgnacji, produkty budowlane, sportowe czy dekoracyjne – które również wymagają szczegółowych instrukcji i ... dotycząca bezpieczeństwa i pochodzenia produktów może istotnie wpłynąć na postrzeganie marki przez konsumentów. Shoper wspiera sprzedawców w spełnianiu nowych ...