-
Monitoring gości hotelowych na EURO 2012
... polskich, lub inny dokument tożsamości pozwalający na jednoznaczne potwierdzenie tożsamości, np. paszport, prawo jazdy itp. Za tę czynność odpowiada osobiście kierownik danego obiektu hotelarskiego lub osoby przez niego upoważnione (art. 13). Brak jakiegokolwiek dokumentu tożsamości lub posługiwanie się przez osobę dokumentem ...
-
Umowa o roboty budowlane: prawa i obowiązki stron
... też w przypadku zaistnienia jakiegokolwiek negatywnego zdarzenia, to kierownik będzie za nie odpowiedzialny. Kierownik budowy może oczywiście w każdej chwili zrezygnować z pełnienia ... pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót ...
-
Przewoźnicy - grzechy główne
... w bazie danych, mogą liczyć na pierwszeństwo w otrzymaniu zlecenia – mówi Marzena Piotrowicz, kierownik spedycji w firmie Bialmilch. A co z ceną świadczonej usługi? - Zwracamy ... (miejsce odprawy celnej, ilość określonego wyposażenia itp.). Brak informacji o słabej jakości towaru ładowanego bądź opakowań. Tutaj pracownicy firm transportowych szkodą ...
-
Prawa konsumenta: reklamacja towaru
... na ten zakup. Często choć nie zawsze, niska cena jest pochodną niskiej jakości, czasem warto zapłacić trochę więcej i mieć pewność, że dany towar będzie ... natomiast osoba sprzedawcy. Do przyjęcia reklamacji nie jest potrzebny właściciel ani kierownik sklepu – każda osoba pracująca w sklepie jest w tym przypadku „sprzedawcą”. GWARANCJA: W miejsce ...
-
Zmiana ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym
... , rzeczoznawca w zakresie jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, rzecznik patentowy, konserwator zabytków ruchomych, konserwator zabytków nieruchomych, konserwator zabytkowej zieleni, tłumacz przysięgły, makler papierów wartościowych, doradca inwestycyjny, agent firmy inwestycyjnej, geolog, kierownik ruchu w zakładach górniczych ...
-
Usługi: co powinna zawierać umowa o dzieło?
... osoba sprzedawcy; do przyjęcia reklamacji nie jest potrzebny właściciel ani kierownik zakładu (sklepu) – każda osoba w nim pracująca jest w tym przypadku „sprzedawcą”. ... a w sprawach o roszczenia wynikające z rękojmi (niezgodności towaru z umową) lub gwarancji jakości, jeżeli wartość przedmiotu umowy nie przekracza tej kwoty, pozew wytaczamy w ...
-
Młodzi konsumenci i ich prawa
... , nie było żadnej wady. Materiał też się Zosi podobał, był miękki i dobrej jakości. Jedyną wadą wydawała się być wysoka cena, ale skoro wszystkie dziewczyny w klasie ... , która obsługuje konsumentów w lokalu przedsiębiorstwa, nie ma znaczenia czy jest to właściciel, kierownik czy pracownik sklepu albo punktu usługowego. Każda z tych osób ma obowiązek ...
-
Ochrona praw konsumenta, czyli reklamacja, gwarancja i inne
... wbrew zapewnieniom organizatora, prowadzona jest sprzedaż różnego rodzaju towarów niskiej jakości za wysokie ceny. Zaproszenia takie najczęściej trafiają do osób starszych, które ... nieuczciwych ofert sprzedaży zanim będzie za późno – komentuje Ewa Cegielska, Kierownik Zespołu Kredytów Gotówkowych z Santander Consumer Banku. – W razie potrzeby poza ...
-
Dyrektywa Omnibus. Promocje w e-commerce - na co zwrócić uwagę?
... staramy się podchodzić do każdego klienta z dużą dbałością o jak najlepszej jakości serwis, obsługę i prezentowaną ofertę. Te czynniki, jak wiadomo mogą wpłynąć pozytywnie ... zwracającym uwagę na ceny, daje gwarancję otrzymania najlepszej oferty. - Kamil Mirowski, kierownik ds. publicznych Zalando w Polsce. W Allegro oczekujemy na wejście w życie ...
-
Jak rozwiązywać konflikty w pracy?
... relacjami może narazić firmę na konkretne szkody np. fluktuację pracowników, obniżenie jakości i efektywności pracy, ryzyko odszkodowawcze w przypadku skarg pracowników na dyskryminację oraz mobbing, czy naruszenie dóbr osobistych. Jeśli to kierownik lub menedżer generuje konflikty, ubliża podwładnym, wprowadza nerwową atmosferę oraz nieumiejętnie ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei