-
TSUE unieważnił Tarczę Prywatności. Co to oznacza dla sklepów internetowych?
... z biznesów, które wykorzystują w swej działalności narzędzia amerykańskich firm, np. Google Ads w kampaniach reklamowych, zobowiązane są do przestrzegania międzynarodowych ... jednak automatycznie, że wszystkie e-sklepy w Polsce, które prowadzą kampanie z Google Ads czy wysyłki newsletterów przez platformę z siedzibą w USA, działają nielegalne. - ...
-
Tarcza Prywatności: nowy wyrok TSUE manifestacją siły wobec gigantów?
... Tarczy Prywatności. W UE od lat narastają obawy przed rosnącą rolą GAFA (Google, Apple, Facebook, Amazon). Unia wyraźnie dąży do rewizji swoich regulacji antymonopolowych i ... , które np. swoją sprzedaż opierają na reklamach Facebooka albo na pozycjonowaniu w Google. Margrethe Vestager, komisarz ds. konkurencji w Komisji Europejskiej głośno mówi, że ...
-
Rok RODO
... gigant internetowy naruszył przepisy dotyczące zbierania zgód od użytkowników na wyświetlanie spersonalizowanych reklam, co do których organ ochrony danych uznał między innymi, iż nie spełniają wymogu konkretności i jednoznaczności. Można więc uznać, iż Google ...