-
Czym jest umowa sponsoringu?
... i wyrobów tytoniowych. Najczęściej jednak sponsoring to domena dużych przedsiębiorstw, zwłaszcza banków, firm z branży motoryzacyjnej, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów ubezpieczeń, stacji radiowych i telewizyjnych czy wydawnictw prasowych. Mniejsze firmy, działające na lokalnym rynku, jeżeli w ogóle podejmują się tej formy reklamy, to ze ...
-
Planujesz eksport? Sprawdź przepisy prawne
... pewność co do legalności podejmowanej współpracy, można sprawdzić, czy numer akcyzy firmy partnerskiej jest ważny, za pomocą systemu wymiany informacji dotyczących podatku ... motoryzacyjnym oparty na normach ISO, VDA 6.1 - standard niemiecki w branży motoryzacyjnej, czy TL 9000 - standard dla przemysłu telekomunikacyjnego. Warto wymienić kilka ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2023 roku
... przyporządkowanie klientów do określonych podmiotów. To oznaczało, że konsumenci, firmy czy instytucje zostały pozbawione możliwości zakupu sprzętu do ... wyniosły: 7,5 mln zł oraz 4,7 mln zł i zostały nałożone na przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej (FCA Poland i Volkswagen Poznań). Równolegle, Prezes UOKiK nie przestaje interweniować u ...