-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... norm produkcyjnych i usługowych do tych, które funkcjonują we Wspólnocie Europejskiej. Otwiera się również polski rynek na inwestycje zagraniczne, usadowiają się ... . Pokazują nam więc to, co chcemy widzieć. Wykorzystanie humoru i specyficznej muzyki. Humor w reklamie sprzyja wytworzeniu sympatycznego, oryginalnego klimatu. Muzyka zwiększa ...
-
Prawa konsumenta a Sylwester 2010
... 27 proc. nie posiadało znaku CE. Zgodnie z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej w każdym solarium powinna znaleźć się informacja: „Promieniowanie UV może powodować uszkodzenia oczu ... organizowanego wieczoru (ilość ciepłych dań, napojów, rodzaj muzyki) ułatwi dochodzenie roszczeń w przypadku konfliktu z przedsiębiorcą; zaginięcie rzeczy ...
-
Prawo autorskie do zmiany
... słowno-muzycznym, autorskie prawa majątkowe do tekstu wygasałyby w innym terminie niż prawa do muzyki. Czas ochrony będzie liczony od chwili śmierci ostatniego z autorów. Rozwiązanie takie ... , zostanie on wydłużony z 50 do 70 lat. Zdaniem Komisji Europejskiej 50-letni okres ochrony jest zbyt krótki i nie chroni wystarczająco interesów artystów, ...
-
Zakupy online bez ograniczeń w UE?
... stosować formularzy, które zabraniają wprowadzania danych osobom z wybranych krajów Unii Europejskiej. Sposób płatności Przedsiębiorca nie może odmówić sprzedaży ze względu na ... audiowizualnych. Do ECK Polska zgłosił się polski konsument, który próbował dokonać zakupu muzyki z niemieckiej strony internetowej (iTunes Store). Nie mógł tego zrobić, gdyż ...