-
Black Friday w cieniu dyrektywy Omnibus
... zabiegi związane z promocją sprzedaży. Najbardziej pożądanymi przez klientów zabiegami są obniżki cen, zabiegi typu „3 w cenie 2”, itp. W e-commerce liczy się także darmowa dostawa i zwrot, które poprzez wzrost kosztów obsługi logistycznej są coraz trudniejsze do zaoferowania. Ten temat komentuje dr Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania ...
Tematy: Black Friday, Omnibus, zakupy, zakupy świąteczne, promocje, promocje cenowe, akcje promocyjne, ceny, cena, promocja, obniżki cen, rabaty, e-commerce -
Zwrot towaru w e-commerce
... to 25 zł, jednak w ramach zwrotu dostaniemy 8 zł, bo tyle kosztuje najtańsza dostawa Pocztą Polską. Koszty odesłania zwracanego towaru do sklepu (opakowanie, zabezpieczenie, ... spieniężyć "gratisu" i obciążyć nas kosztami wcześniejszej dostawy, która przecież miała być darmowa. Dodatkowo warto wiedzieć o tym, że odbiór osobisty nie należy zaliczać ...
-
Świąteczne zakupy online: zwrot towaru
... nie musi zwracać kosztów doręczenia zamówionych towarów. W sytuacji, gdy dostawa towaru do konsumenta jest „gratis”, czyli została wliczona w ... Przedsiębiorca nie może spieniężyć „gratisu” i obciążyć konsumenta kosztami wcześniejszej dostawy, która była darmowa – dodaje ekspert. Sprzedawca powinien zwrócić pieniądze niezwłocznie, nie później niż ...