Rządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami
Rządowy projekt ustawy o kierujących pojazdami
projekt mający na celu wykonanie prawa Unii Europejskiej
- Kadencja sejmu: 6
- Nr druku: 2879
- Data wpłynięcia: 2010-03-08
- Uchwalenie: Projekt uchwalony
- tytuł: o kierujących pojazdami
- data uchwalenia: 2011-01-05
- adres publikacyjny: Dz.U. Nr 30, poz. 151
2879-II
strona 2
21 Postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, zaległości i zobowiązania:
1) W stosunku do ośrodka prowadzone jest postępowanie:
a) likwidacyjne* TAK / NIE b) upadłościowe* TAK / NIE
2) Ośrodek zalega w regulowaniu:
a) zobowiązań podatkowych* TAK / NIE
b) opłat i składek na ubezpieczenie społeczne* TAK / NIE
22 Ośrodek zatrudnia następujące osoby:
Zatrudniony
Forma
L.p. Imię nazwisko
Stanowisko
Uwagi
od
zatrudnienia
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
B. Pomieszczenie biurowe
23 Lokalizacja:
24 Dni i godziny otwarcia biura/ośrodka:
Pn ............ Wt ............ r ............ Cz ............ Pt ............ Sb ............ Nd ............
25 Sposób przechowywania i zabezpieczenia pieczęci oraz druków ścisłego zarachowania:
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
**
26 Wyposażenie biura ośrodka :
Miejsca siedzące dla interesantów Tablica ogłoszeń
Toaleta dla interesantów Telefon Telefax Kserokopiarka
Estetyka pomieszczenia*: zadowalająca / niezadawalająca
Strona
2
strona 3
29
27 Osoby zapisane i uczestniczące w kursach:
Ilość osób
Kategoria
A1
A B1 B C1 C D1 D B+ C1 C+ D1 D
T Tr
E
+E E
+E +E
zapisanych na kursy od
początku roku, w
którym odbywa się
kontrola
uczestni-
progra-
czących w mowy
kursach w ogółem
trakcie
trwania
kontroli
28 Dokumentacja kursów prowadzona przez ośrodek:
Sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Dokumentacja prowadzona czytelnie (bez wycierania, zamazywania itp.) *: TAK / NIE
Dokumentacja zawiera wszystkie wymagane zapisy* : TAK / NIE
Osoby przyjęte na kurs spełniają warunki określone w ustawie*: TAK / NIE
Osoby towarzyszące spełniają warunki określone w ustawie*: TAK / NIE
Wydawanie dokumentów, w tym zaświadczeń o ukończeniu kursu, zgodnie z
obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Przekazywanie informacji o terminie, czasie i miejscu rozpoczęcia kursu do starosty
zgodnie z obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Lista uczestników kursu*: Bez uzupełnień / uzupełniona zgodnie z obowiązującymi
przepisami / uzupełniona niezgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dane osób, które ukończyły kurs przekazano do CEK*: w terminie / po terminie / nie
przekazano
C. Pomieszczenia dydaktyczne
29 Sale dydaktyczne:
Ośrodek dysponuje następującymi salami dydaktycznymi, oznaczonymi dla potrzeb
kontroli odpowiednio numerami jak niżej:
Sala nr 1 o powierzchni ..................... m2, w której znajduje się ................. miejsc
siedzących, jest zlokalizowana: ...................................................................
Sala nr 2 o powierzchni ..................... m2, w której znajduje się ................. miejsc
siedzących, jest zlokalizowana: ...................................................................
Sala nr 3 o powierzchni ..................... m2, w której znajduje się ................. miejsc
siedzących, jest zlokalizowana: ....................................................................
Strona 3
strona 4
30
30 Wyposażenie sal:
L.p. Wyposażenie Sala
1
Sala2
Sala3
1.
Tablica
2.
Plansze ze znakami drogowymi
3.
Plansze ze skrzyżowaniami
4.
Makiety do prezentacji sytuacji
drogowych
5.
Komplet aktów prawnych
6.
Rzutnik
7.
Ekran do rzutnika
8.
Zestaw TV + Video
9.
Kasety video z sytuacjami
drogowymi
10. Komputer
11.
Programy
komputerowe
31 Syntetyczny opis wyposażenia:
32 Inne warunki dotyczące sal dydaktycznych:
L.p.
Inne warunki
Sala 1
Sala 2
Sala 3
Forma dysponowania salą
1.
Toaleta w bezpośrednim
2. sąsiedztwie sali
Wyznaczone miejsca do palenia
3. tytoniu
Oświetlenie
4. (Sprawne/Niesprawne)
Estetyka
5. (Zadawalająca/Niezadawalająca)
33 Pracownie posiadane przez ośrodek:
Nazwa: ............................................................................................................................
Lokalizacja: ....................................................................................................................
Strona
4
strona 5
D. Plac manewrowy
31
34 Plac manewrowy:
Ośrodek dysponuje następującymi placami manewrowymi, oznaczonymi dla potrzeb
kontroli odpowiednio numerami jak niżej:
1. Plac manewrowy o powierzchni .....................m2, zlokalizowany: ...........................
..........................................................................................dla kat. ..................................
2. Plac manewrowy o powierzchni .....................m2, zlokalizowany: ...........................
...........................................................................................dla kat. .................................
35 Wyposażenie i informacje dotyczące placu manewrowego:
L.p.
Informacje
Plac 1
Plac 2
1.
Forma dysponowania placem
2.
utwardzona
Nawierzchnia Asfalt/Beton/Kostka brukowa
3. Oświetlenie
4. Dostępność toalety
5. Pomieszczenie
(wiata)
przeciwdeszczowa
6.
Oznakowanie stanowisk (linie wyznaczające)
7. Oznakowanie
stanowisk
(pachołki)
8. Plac
wyłączony z ruchu innych pojazdów
9.
Dostępność wszystkich stanowisk
wymaganych przepisami.
10. Zgodność stanowisk i ich wymiarów z
wymaganiami przepisów
36 Dostępność placu:
Plac 1
Pn ............ Wt ............ r ............ Cz ............ Pt ............ Sb ............ Nd ............
Plac 2
Pn ............ Wt ............ r ............ Cz ............ Pt ............ Sb ............ Nd ............
37 Wykorzystanie placu:
Wspólnie z kontrolowanym ośrodkiem z placu manewrowego korzystają:
1 ......................................................................................................................................
2 ......................................................................................................................................
Strona 5
strona 6
E. Pojazdy
38 Ilość pojazdów, przeznaczonych do szkolenia z podziałem na kategorie:
A1 A B1 B C1 C D1 D E T
Tramwaj
32
39 Szczegółowy wykaz pojazdów:
L.p
Nr
Forma
Rodzaj Marka
i
typ
Uwagi
.
rejestracyjny
dysponowania
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
F. Zajęcia dydaktyczne
40 Zajęcia dydaktyczne, teoria:
Zajęcia prowadzone w formie**:
wykładu warsztatów konsultacji indywidualnych
41 Zajęcia dydaktyczne praktyczne (średnia liczba godzin przypadająca na jednego kursanta):
Prowadzone na placu manewrowym w wymiarze ................. godzin średnio
Prowadzone w ruchu miejskim w wymiarze .................... godzin średnio
Prowadzone w ruchu poza miejskim w wymiarze ........................ godzin średnio
Strona
6
33
21 Postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, zaległości i zobowiązania:
1) W stosunku do ośrodka prowadzone jest postępowanie:
a) likwidacyjne* TAK / NIE b) upadłościowe* TAK / NIE
2) Ośrodek zalega w regulowaniu:
a) zobowiązań podatkowych* TAK / NIE
b) opłat i składek na ubezpieczenie społeczne* TAK / NIE
22 Ośrodek zatrudnia następujące osoby:
Zatrudniony
Forma
L.p. Imię nazwisko
Stanowisko
Uwagi
od
zatrudnienia
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
B. Pomieszczenie biurowe
23 Lokalizacja:
24 Dni i godziny otwarcia biura/ośrodka:
Pn ............ Wt ............ r ............ Cz ............ Pt ............ Sb ............ Nd ............
25 Sposób przechowywania i zabezpieczenia pieczęci oraz druków ścisłego zarachowania:
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
**
26 Wyposażenie biura ośrodka :
Miejsca siedzące dla interesantów Tablica ogłoszeń
Toaleta dla interesantów Telefon Telefax Kserokopiarka
Estetyka pomieszczenia*: zadowalająca / niezadawalająca
Strona
2
strona 3
29
27 Osoby zapisane i uczestniczące w kursach:
Ilość osób
Kategoria
A1
A B1 B C1 C D1 D B+ C1 C+ D1 D
T Tr
E
+E E
+E +E
zapisanych na kursy od
początku roku, w
którym odbywa się
kontrola
uczestni-
progra-
czących w mowy
kursach w ogółem
trakcie
trwania
kontroli
28 Dokumentacja kursów prowadzona przez ośrodek:
Sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Dokumentacja prowadzona czytelnie (bez wycierania, zamazywania itp.) *: TAK / NIE
Dokumentacja zawiera wszystkie wymagane zapisy* : TAK / NIE
Osoby przyjęte na kurs spełniają warunki określone w ustawie*: TAK / NIE
Osoby towarzyszące spełniają warunki określone w ustawie*: TAK / NIE
Wydawanie dokumentów, w tym zaświadczeń o ukończeniu kursu, zgodnie z
obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Przekazywanie informacji o terminie, czasie i miejscu rozpoczęcia kursu do starosty
zgodnie z obowiązującymi przepisami*: TAK / NIE
Lista uczestników kursu*: Bez uzupełnień / uzupełniona zgodnie z obowiązującymi
przepisami / uzupełniona niezgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dane osób, które ukończyły kurs przekazano do CEK*: w terminie / po terminie / nie
przekazano
C. Pomieszczenia dydaktyczne
29 Sale dydaktyczne:
Ośrodek dysponuje następującymi salami dydaktycznymi, oznaczonymi dla potrzeb
kontroli odpowiednio numerami jak niżej:
Sala nr 1 o powierzchni ..................... m2, w której znajduje się ................. miejsc
siedzących, jest zlokalizowana: ...................................................................
Sala nr 2 o powierzchni ..................... m2, w której znajduje się ................. miejsc
siedzących, jest zlokalizowana: ...................................................................
Sala nr 3 o powierzchni ..................... m2, w której znajduje się ................. miejsc
siedzących, jest zlokalizowana: ....................................................................
Strona 3
strona 4
30
30 Wyposażenie sal:
L.p. Wyposażenie Sala
1
Sala2
Sala3
1.
Tablica
2.
Plansze ze znakami drogowymi
3.
Plansze ze skrzyżowaniami
4.
Makiety do prezentacji sytuacji
drogowych
5.
Komplet aktów prawnych
6.
Rzutnik
7.
Ekran do rzutnika
8.
Zestaw TV + Video
9.
Kasety video z sytuacjami
drogowymi
10. Komputer
11.
Programy
komputerowe
31 Syntetyczny opis wyposażenia:
32 Inne warunki dotyczące sal dydaktycznych:
L.p.
Inne warunki
Sala 1
Sala 2
Sala 3
Forma dysponowania salą
1.
Toaleta w bezpośrednim
2. sąsiedztwie sali
Wyznaczone miejsca do palenia
3. tytoniu
Oświetlenie
4. (Sprawne/Niesprawne)
Estetyka
5. (Zadawalająca/Niezadawalająca)
33 Pracownie posiadane przez ośrodek:
Nazwa: ............................................................................................................................
Lokalizacja: ....................................................................................................................
Strona
4
strona 5
D. Plac manewrowy
31
34 Plac manewrowy:
Ośrodek dysponuje następującymi placami manewrowymi, oznaczonymi dla potrzeb
kontroli odpowiednio numerami jak niżej:
1. Plac manewrowy o powierzchni .....................m2, zlokalizowany: ...........................
..........................................................................................dla kat. ..................................
2. Plac manewrowy o powierzchni .....................m2, zlokalizowany: ...........................
...........................................................................................dla kat. .................................
35 Wyposażenie i informacje dotyczące placu manewrowego:
L.p.
Informacje
Plac 1
Plac 2
1.
Forma dysponowania placem
2.
utwardzona
Nawierzchnia Asfalt/Beton/Kostka brukowa
3. Oświetlenie
4. Dostępność toalety
5. Pomieszczenie
(wiata)
przeciwdeszczowa
6.
Oznakowanie stanowisk (linie wyznaczające)
7. Oznakowanie
stanowisk
(pachołki)
8. Plac
wyłączony z ruchu innych pojazdów
9.
Dostępność wszystkich stanowisk
wymaganych przepisami.
10. Zgodność stanowisk i ich wymiarów z
wymaganiami przepisów
36 Dostępność placu:
Plac 1
Pn ............ Wt ............ r ............ Cz ............ Pt ............ Sb ............ Nd ............
Plac 2
Pn ............ Wt ............ r ............ Cz ............ Pt ............ Sb ............ Nd ............
37 Wykorzystanie placu:
Wspólnie z kontrolowanym ośrodkiem z placu manewrowego korzystają:
1 ......................................................................................................................................
2 ......................................................................................................................................
Strona 5
strona 6
E. Pojazdy
38 Ilość pojazdów, przeznaczonych do szkolenia z podziałem na kategorie:
A1 A B1 B C1 C D1 D E T
Tramwaj
32
39 Szczegółowy wykaz pojazdów:
L.p
Nr
Forma
Rodzaj Marka
i
typ
Uwagi
.
rejestracyjny
dysponowania
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
F. Zajęcia dydaktyczne
40 Zajęcia dydaktyczne, teoria:
Zajęcia prowadzone w formie**:
wykładu warsztatów konsultacji indywidualnych
41 Zajęcia dydaktyczne praktyczne (średnia liczba godzin przypadająca na jednego kursanta):
Prowadzone na placu manewrowym w wymiarze ................. godzin średnio
Prowadzone w ruchu miejskim w wymiarze .................... godzin średnio
Prowadzone w ruchu poza miejskim w wymiarze ........................ godzin średnio
Strona
6
33