  • 11. Data: 2016-05-02 10:58:26
    Temat: Re: życie bez meldunku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-02 o 07:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > No i jak, zniknęły???
    > Razem z ciepłą wodą w kranie?

    Przepraszam za trudne słowa - sprawdź, pomyśl...

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-05-10 23:57:47
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 2 May 2016 07:51:54 +0200, w <ng6ptr$aje$1@node1.news.atman.pl>,
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> napisał(-a):

> [...]
    1427

    Więc czy ma sens meldować się? Bo aktualnie jestem wymeldowany zewsząd :)

  • 13. Data: 2016-05-14 17:55:56
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/10/2016 4:57 PM, rg wrote:

    > Więc czy ma sens meldować się? Bo aktualnie jestem wymeldowany zewsząd :)

    USTAWA
    z dnia 23 lipca 2015 r.
    o zmianie ustawy o ewidencji ludności

    W ustawie z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2015
    r. poz. 388) użyte w art. 74-78
    wyrazy ,,1 stycznia 2016 r." zastępuje się wyrazami ,,1 stycznia 2018 r.".

    i tak dalej i tym podobnie etc.

    :)

    meldunek coraz mniej jest do czegokolwiek potrzebny, ale mi sie bez
    meldunku np nie udało zarejestrowac samochodu.

  • 14. Data: 2016-05-15 10:33:45
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czasami się przydaje, przykładowo do karty parkingowej w centrum miasta (ale to można
    zwykle załatwić zameldowaniem czasowym).
    Ciekaw jestem, czy łatwo uzyskać prawo jazdy bez żadnego meldunku.
    Banki, telekomy (o, jak wprowadzą rejestrację kart przedpłaconych).
    BTW przed skorzystaniem z automatu telefonicznego będzie trzeba się wylegitymować,
    takie PiS-owskie "rozmowy kontrolowane dla wierzących" ;-)

    -----

  • 15. Data: 2016-05-15 12:32:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/15/2016 05:33 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czasami się przydaje, przykładowo do karty parkingowej w centrum miasta (ale to
    można zwykle załatwić zameldowaniem czasowym).
    > Ciekaw jestem, czy łatwo uzyskać prawo jazdy bez żadnego meldunku.

    Ja miałem problem z uzyskaniem międzynarodowego prawa jazdy.

    Urzędnicy się upierali, że koniecznie musi być zameldowanie, choć nie
    potrafili podać podstawy prawnej.

    Musiałem przyjść "uzbrojony" w wydruki aktów prawnych, które stanowią,
    co jest potrzebne do uzyskania międzynarodowego prawa jazdy (nie ma tam
    wymagań meldunkowych), rozmową z dyrektorką urzędu i koniecznością
    podpisania świstka papieru, że naprawdę nie mam meldunku.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com