  • 11. Data: 2010-05-08 08:20:48
    Temat: Re: zwrot towaru a platnosc karta
    Od: <s...@a...pl>

    > W jaki sposob z takim chamstwem walczyc?

    Najlepiej takich klientów rozstrzelac. Zachowuja sie jak dzieci, kupuja, a
    dopiero potem ogladaja, co kupili.

  • 12. Data: 2010-05-08 08:23:49
    Od: <s...@a...pl>

    > anulowanie paragonu z kasy fiskalnej to raz,
    >
    > wycofanie transakcji z terminala płatniczego - to dwa...
    >
    > są takie opcje i w jednym i w drugim urządzeniu, jak nie umieją, to przed
    > snem instrukcję poczytać lub na infolinie zadzwonić...

    Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
    wystawiony paragon. Nie ma. Dlaczego? Bo tak chciał minister. Koniec, kropka.
    Anulować możesz jedynie drogą "papierkologii".

  • 13. Data: 2010-05-08 08:58:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-08 10:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Którą i tak przegrasz. Towar kupiłeś w sklepie, mogłeś go sobie obejrzeć
    > i z punktu widzenia ogólnych przepisów sprzedawca może ci zwyczajnie
    > powiedzieć "spadaj na drzewo banany prostować".
    >
    > Te 10 dni, o których słyszałeś piąte przez dziesiąte, dotyczą sprzedaży
    > poza placówką firmy - czyli np. wysyłkowej albo przez domokrążców.

    Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
    obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.

    --
    spp

  • 14. Data: 2010-05-08 09:04:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Przecież wyraźnie napisał, że w tym sklepie powiedziano mu że też
    > obowiązuje 10 dniowy termin na zwrot.

    Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
    ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
    najwyżej dobrowolna oferta sklepu)

  • 15. Data: 2010-05-08 09:10:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-08 11:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Nagrał to? Przedstawił transkrypcję tego nagrania, z której moglibyśmy
    > ocenić, co dokładnie mu ZAOFEROWANO? (bo takie sklepowe zwroty to
    > najwyżej dobrowolna oferta sklepu)

    Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
    Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)

    --
    spp

  • 16. Data: 2010-05-08 09:19:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Wiem, że dobrowolna oferta dlatego spytałem skąd ma informację.
    > Odpowiedział, że ze sklepu więc sprawa jest jasna. :)

    Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.

  • 17. Data: 2010-05-08 09:24:11
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-08 11:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Aha. Jasna jak sprawa rozdawania samochodów na Placu Czerwonym.

    Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(

    --
    spp

  • 18. Data: 2010-05-08 09:35:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Oj, mam wrażenie że Ty tu trollować przyszedłeś ... :(

    To weź te wrażenie i wsadź je sobie... w nos.

    Ktoś coś mu rzekomo powiedział - nie jest w stanie nawet dokładnie,
    dosłownie powtórzyć co ten ktoś powiedział. Nie wspominając o udowodnieniu.

    I ty chcesz to potraktować jako obowiązującą ofertę?

  • 19. Data: 2010-05-08 10:36:59
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.05.2010 Jarek * <j...@g...com> napisał/a:

    > Dzieki za info.
    > W sumie nie poinformowano mnie, o braku mozliwosci zwrotu w przypadku
    > platnoscia karta.
    > Jest mozliwosc zwrotu w ciagu 10 dni, byc moze cos zle zrozumialem z
    > tym prawem.

    Nawet gdy Ciebie dotyczy zwrot w ciągu 10 dni, to i tak pokrywasz koszty
    transportu itd. Nie wiem jak z prowizją za płatność, ale w sumie to są
    koszty na które narażasz sprzedawcę, możliwe że ze swojego widzimisie -
    bo tak zwrot 10 dniowy może wyglądać.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 20. Data: 2010-05-08 14:16:17
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj choć jeden przykład urządzenia fiskalnego, w którym można anulwoać
    > wystawiony paragon. Nie ma.

    Dokładnie tak jest - a mnie zawsze zastanawia dlaczego wypowiadają się osoby
    bez pojęcia o temacie. Żeby sobie kompleksy leczyć?

    K..