  • 1. Data: 2010-05-07 11:50:53
    Temat: ustawa i tajemnicze numerki
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie co oznaczaja w przypadku ustaw
    numerki w nawiasach przy paragrafach?

    np.
    http://www.piib.org.pl/index.php/component/content/a
    rticle/777-rozporzpdzenie-rady-ministr-dnia-9-listop
    ada-2004-r-w-sprawie-okreplenia-rodzajrzedsiimogpcyc
    h-znaczpco-oddziasywaa-prodowisko-oraz-szczegych-uwa
    runkowaipzanych-z-kwalifikowaniem-przedsiia-do-sporz

    np paragraf 4. (38) - co oznacza 38?
    np. paragraf 5. punkt 1) podp b)(39) - co oznacza 39 ?
    itd

    Gdzie szukac ewentualnie znaczenia tych liczb?

    Z góry dziekuje za odpowiedz.

    Pzdr
    Darek

  • 2. Data: 2010-05-07 12:02:29
    Temat: Re: ustawa i tajemnicze numerki
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-07 13:50, Darek pisze:
> [...]
    > np. paragraf 5. punkt 1) podp b)(39) - co oznacza 39 ?
    > itd
    >
    > Gdzie szukac ewentualnie znaczenia tych liczb?

    Wygląda na odnośniki do przypisów które powinny być na końcu. :)

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-05-07 12:55:02
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > Wygląda na odnośniki do przypisów które powinny być na końcu. :)

    tez tak myslalem ale przypisów nie widzialem.
    Znalazlem w innym miejscu ta sama ustawe i faktycznie byly
    tam przypisy, ktore odsylaly do pozniejszych zmian w tejze ustawie.
    Dziekuje za odpowiedz
    pzdr
    Darek

  • 4. Data: 2010-05-07 15:23:44
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-05-07 14:55, Darek pisze:

    > tez tak myslalem ale przypis?w nie widzialem.
    > Znalazlem w innym miejscu ta sama ustawe i faktycznie byly
    > tam przypisy, ktore odsylaly do pozniejszych zmian w tejze ustawie.

    Ktoś zrobił tekst jednolity podając na końcu odnośniki, ktoś inny
    skopiował i umieścił na stronie olewając je. :)

    --
    spp