  • 31. Data: 2021-02-05 11:13:28
    Temat: Re: zwolnienie z parcy za serduszko
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:uziwur4mszdm.1k4y3u19ohfuf$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Fri, 5 Feb 2021 08:17:01 +0100, J.F. napisał(a):
> [...]
    lewizji-polskiej-jest-oswiadczenie-tvp-poznan

    >Nie mówią całej prawdy, bo 1 lutego pogodynka normalnie przyszła do
    >pracy i
    >nagrała prognozę, która została wyemitowana wieczorem. Przedłużanie
    >umowy
    >na kolejny rok jest standardem w takim miejscu.

    Tym niemniej wypadaloby zadbac wczesniej o przedluzenie ...choc byc
    moze standardem jest robienie tego z opoznieniem.

    >Prezenterka nie wiedziała, że tym razem umowa nie zostanie
    >przedłużona. W
    >poniedziałek, 1 lutego przyszła normalnie do siedziby telewizji i
    >nagrała
    >kolejną prognozę pogody. Wyemitowano ją wieczorem.

    >- Dopiero po tym nagraniu Patrycja dowiedziała się, że więcej pogody
    >już
    >nie poprowadzi. To była kara za serduszko WOŚP - opowiadają nam
    >anonimowo
    >pracownicy TVP."

    >https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,26755327,
    prezenterka-znika-z-tvp-jej-szefowa-potwierdza-serdu
    szko-wosp.html

    >Skoro umowa po prostu wygasła, po co dyrektorka - jak donoszą media
    >mętnego
    >nurtu - "wpadła w szał". To zresztą nie jedyny jej wyczyn:

    Ano, taka juz rola zleceniodawcy, ze moze wpasc w szal :-)

> [...]

    >Jurek
    >Owsiak, dyrygent WOŚP, popiera Strajk Kobiet, który z kolei promuje
    >aborcję. Kożeniewska odmówiła wykonania polecenia. W kolejnych
    >wydaniach
    >materiał poszedł w niezmienionej wersji - opowiadają pracownicy TVP.

    >Agata Ławniczak, jak dodają, była wściekła i w poniedziałek przyszła
    >na
    >redakcyjne zebranie. Doszło do wymiany zdań między dyrektorką i
    >wydawczynią
    >"Teleskopu". Nasi informatorzy twierdzą, że Ławniczak oskarżyła
    prezenterka-pogody-w-tvp-zwolniona-z-pracy-bo-wystap
    ila-na.html

    No coz, nie od dzis wiadomo, ze (TV)PiS nie lubi Owsiaka, i ciekaw
    jestem - to taka niechec ogolna, czy z powodu wolnosci/rozbieznosci
    pogladow, czy dlatego, ze on zabiera chleb Caritasowi :-)
    I nie od dzis wiadomo, ze w TVPiS robili czystke i wstawiali "swoich".

    Ciekawe jak to tam z prawami autorskimi - reporterowi nie/mozna kazac,
    czy moze powiedziec, ze on na dzis skonczyl prace, czy wydawczyni
    powinna znalezc innego reportera dyzurnego, ktory by dopowiedzial
    niezaleznie :-)

    J.

  • 32. Data: 2021-02-05 11:33:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Feb 2021 11:13:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tym niemniej wypadaloby zadbac wczesniej o przedluzenie ...choc byc
    > moze standardem jest robienie tego z opoznieniem.

    W jakim trybie zatem 1 lutego kurwizja nagrała z nią prognozę i w dodatku
    wieczorem ją wyemitowała?
    Jakiś wolontariat na rzecz niedoinwestowanej instytucji?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2021-02-05 12:20:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >W jakim trybie zatem 1 lutego kurwizja nagrała z nią prognozę i w
    >dodatku
    >wieczorem ją wyemitowała?

    Wychodzi na to, ze bez trybu, choc to akurat niekoniecznie zarzut do
    PiS - moze w telewizji zawsze tak.
    Ona przyszla jak zwykle przez ostatni rok/lata, pracownicy w studiu
    profesjonalnie nagrali, bo przeciez nie maja dostepu do umow i nie
    wiedza, ze nie ma juz waznej.

    Szefowa ... 1 luty to juz poniedzialek, mogla sprawdzic w kadrach co z
    umową.
    Najwyrazniej jednak kiepsko dbala o interesy, skoro nie zorganizowala
    zastepstwa na czas.

    Wiec pewnie bylo normalnie - szefowa nigdy o umowy nie dbala, bo
    przeciez zawsze prognozy byly, podpisywalo sie z opoznieniem i nikomu
    to nie przeszkadzalo.

    Przyszla do pracy wsciekla, a tu taki prezent na biurku - umowy do
    przedluzenia :-)

    >Jakiś wolontariat na rzecz niedoinwestowanej instytucji?

    Na to wyglada.

    J.

  • 34. Data: 2021-02-05 13:04:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Feb 2021 12:20:48 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > Ona przyszla jak zwykle przez ostatni rok/lata, pracownicy w studiu
    > profesjonalnie nagrali, bo przeciez nie maja dostepu do umow i nie

    Aha, czyli do budynku i studia nagraniowego wchodzi kto chce. Nadają
    również programy, które akurat nawiną im się pod rękę. Zupełnie nie trzeba
    być pracownikiem kurwizji, żeby w niej pracować. Szkoda, że zamiast
    Holeckiej nie trafia się ktoś z ulicy, bo akurat przechodził z tragarzami.

    To wszystko oczywiście nie wina PiS, bo z kurwizją nie ma nic wspólnego.

    > Na to wyglada.

    Mogli wziąć Karczewskiego, bo on zawsze chętnie pracuje dla idei.

  • 35. Data: 2021-02-05 13:14:29
    Od: Kviat

    W dniu 05.02.2021 o 08:43, A. Filip pisze:

    > Tu jest grupa PRAWO. Opierdol moralno-polityczny to na pl.soc.polityka
    > albo pl.pregierz.

    I kto to napisał...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 36. Data: 2021-02-05 14:16:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Aha, czyli do budynku i studia nagraniowego wchodzi kto chce.

    Przepustki to tam pewnie pilnuja lepiej niz za komuny - ale widac nie
    miala daty waznosci.
    No i ciagle ma druga wazna umowe, to przepustka jej sie po prostu
    nalezy :-)

    >Nadają
    >również programy, które akurat nawiną im się pod rękę.
    >Zupełnie nie trzeba być pracownikiem kurwizji, żeby w niej pracować.

    No tak jak widzisz - outsourcing takie modne slowo, w telewizji chyba
    bardzo popularne.

    Zreszta pogodynke to jak chcesz zatrudniac, jesli ona ma z pol godziny
    wystepow dziennie :-)

> [...]
    >tragarzami.
    >To wszystko oczywiście nie wina PiS, bo z kurwizją nie ma nic

    Akurat spora czesc z tego, to byla i wczesniej, wiec nie winmy za
    wszystko PiS.

    A co np Kurski zrobil - zamiast placic za gotowy program "Jaka to
    melodia", to przejal go pod wlasne skrzydla, i teraz to TVP jest
    producentem.
    Lepiej, gorzej, taniej, drozej ... trudno powiedziec ?

    >Mogli wziąć Karczewskiego, bo on zawsze chętnie pracuje dla idei.

    No ale czyja to wina, ze ktos pracuje bez umowy ?

    J.

  • 37. Data: 2021-02-05 17:08:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2021 o 08:17, J.F. pisze:

    > "Umowa dotyczaca prognozy pogody wygasla 31.01 z powodu uplywu terminu
    > na jaki zostala zawarta".
    >
    > Klamia? Chyba nie, zbyt latwo sprawdzic.

    No kłamią - łatwo sprawdzić.

    > A moze wlasnie pani powiedzieli, ze umowy nie przedluza i dlatego taka
    > odwazna sie zrobila :-)

    No cóż - jak widać żyjemy w pojebanym kraju, gdzie trzeba odwagi, żeby w
    publicznej telewizji pokazać się z serduszkiem wośpu.

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-02-05 17:24:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No kłamią - łatwo sprawdzić.
    > [...]

    No rusz swoją ciężką dupę i postnij rezultat łatwego sprawdzenia.
    W prawie różnica między (jakoś) uzasadnionym podejrzeniem a faktem jest
    i powinna być "spora".

    Zaś "wizerunkowo" obrona PiS+ może się już sprowadzać do tego że druga
    strona "starannie dozuje *część* prawdy".

    --
    A. Filip

  • 39. Data: 2021-02-05 17:42:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2021 o 17:24, A. Filip pisze:

    > No rusz swoją ciężką dupę i postnij rezultat łatwego sprawdzenia.

    Dla ustalenia uwagi - skrin z 1 lutego z zapowiadaniem przez nią pogodę
    wystarczy, czy będziesz pisał, że fałszywka, że włamała się do studia
    albo robiła na czarno?

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2021-02-05 17:46:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Dla ustalenia uwagi - skrin z 1 lutego z zapowiadaniem przez nią
    >pogodę wystarczy, czy będziesz pisał, że fałszywka, że włamała się do
    >studia albo robiła na czarno?

    Skoro nie miala umowy - to robila na czarno :-)

    Daj lepiej link to dementi, ze umowa byla na dluzej, lub ze byla na
    etacie ... lub do wypowiedzenia umowy - sama zainteresowana nie
    opublikowala ?

    J.