  • 1. Data: 2021-02-01 02:06:23
    Temat: Umowa na dostarczanie mediów
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Witam

    Umowę z PGNiG na dostawę gazu do nieruchomości stanowiącej współwłasność z
    żoną
    zawarła moja żona. W związku z tym ja nie mogę założyć konta na ich e-BOK,
    bo
    moich danych nie ma w bazie. Próba zmiany umowy, czy dopisania mnie do bazy
    skutkuje następująco: mam się zgłosić z żoną do najbliższego oddziału i
    złożyć
    odpowiednie oświadczenia. Kłopot w tym, że nie wiem, gdzie przebywa moja
    żona i
    nie mam z nią kontaktu od co najmniej 15 lat, o czym informowałem PGNiG. Co
    mam
    zrobić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2021-02-01 16:08:36
    Temat: Re: Umowa na dostarczanie mediów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >moja żona i
    >nie mam z nią kontaktu od co najmniej 15 lat, o czym informowałem

    Normalnie to bym powiedzial, ze przestac placic, to sie zaraz jakies
    rozwiazanie znajdzie.

    Ale czy to aby na pewno dobra rada ... dobry moment, prawie rok do
    nastepnej zimy :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-02-01 17:30:21
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Normalnie to bym powiedzial, ze przestac placic, to sie zaraz jakies
    > rozwiazanie znajdzie.

    Też ich o to spytałem :) Jednak chyba teraz to nie jest rozwiązanie. Ich to
    jakieś bezmózgowe roboty. Do znudzenia informowałem ich, że nieruchomość
    stanowi współwłasność z żoną i chodzi tylko o utworzenie konta na ichnim
    E-BOK. Groch o ścianę. Co mogę zrobić? Czy w trakcie zawierania umowy
    powinni sprawdzić stan własności? Czy można zawrzeć umowę tylko z jednym
    współwłaścicielem? Przecież w ten sposób można zamówić firmę rozbiórkową na
    przykład.

    Pzdr

  • 4. Data: 2021-02-01 17:47:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.02.2021 o 16:08, J.F. pisze:

    > Normalnie to bym powiedzial, ze przestac placic, to sie zaraz jakies
    > rozwiazanie znajdzie. Ale czy to aby na pewno dobra rada ... dobry
    > moment, prawie rok do nastepnej zimy :-)

    Ja bym do nich odesłał rachunek za gaz informując, że adresat nieznany i
    jednocześnie zaproponował, że jeśli chcą, to możesz podpisać z nimi umowę.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-02-01 19:16:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.02.2021 o 02:06, Kamil pisze:
> [...]
    > oświadczenia. Kłopot w tym, że nie wiem, gdzie przebywa moja żona i
    > nie mam z nią kontaktu od co najmniej 15 lat, o czym informowałem

    Przepisz gaz na siebie, znaczy zawrzyj umowę jako ty.

    MJ

  • 6. Data: 2021-02-02 00:44:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-02-01 o 16:08, J.F. pisze:
> [...]
    > rozwiazanie znajdzie.
    >
    > Ale czy to aby na pewno dobra rada ... dobry moment, prawie rok do

    Przyjdą i wyłączą prąd w mieszkaniu.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-02-02 01:05:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.02.2021 o 00:44, Animka pisze:
    > Przyjdą i wyłączą prąd w mieszkaniu.

    Pewnie co najwyżej gaz. :-) Ale to drobiazg.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2021-02-02 14:12:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Przepisz gaz na siebie, znaczy zawrzyj umowę jako ty.

    Ale pewnie sie nie da.
    Bo my juz mamy jedna umowe na ten lokal, bo stare moze wypowiedziec
    tylko zona itp ...

    J.

  • 9. Data: 2021-02-02 14:22:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.02.2021 o 14:12, J.F. pisze:
> [...]
    pl...

    > Ale pewnie sie nie da.
    > Bo my juz mamy jedna umowe na ten lokal, bo stare moze wypowiedziec

    Musi się dać. Dostawca mediów tego typu ma obowiązek zawrzeć umowę z
    użytkownikiem lokalu, jeśli ten tego chce.

    Dotychczasowy użytkownik mógł uciec na księżyc i nie może blokować
    dostawy gazu/prądu nowemu użytkownikowi.

    MJ

  • 10. Data: 2021-02-02 14:46:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Feb 2021 14:12:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale pewnie sie nie da.
    > Bo my juz mamy jedna umowe na ten lokal, bo stare moze wypowiedziec
    > tylko zona itp ...

    Kiedy umarł ojciec przepisałem umowę z gazownią na mnie.
    Pewnie nie trzeba czekać, aż żona umrze, tylko mieć szczęście trafić na
    jakiegoś rozgarniętego, który wie, jak to się załatwia. Personel zbywa
    natręta byle czym, bo nie chce mu się sprawdzić, jak się problem załatwia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl