  • 51. Data: 2021-02-09 19:36:47
    Temat: Re: zwolnienie z parcy za serduszko
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po prostu wylosowało Ciebie: sprawozdawcy obecna waadza mocno musiała nadepnąć na
    ogon.

    -----

  • 52. Data: 2021-02-09 20:08:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2021 o 19:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Po prostu wylosowało Ciebie: sprawozdawcy obecna waadza mocno musiała
    > nadepnąć na ogon.

    Tak naprawdę to kwestia tego, że nie potrafili przegrać - raz wygrywali
    raz przegrywali. Jak przegrywali to składali za każdym jebanym razem
    kasację. No i się musieli siłą rzeczy doczekać, że SN też ich w końcu
    zjebał. A tak by wypłacili po prostu za pieniądze podatnika hajs, który
    od razu wiedząc co zostało odwalone przewidzieli w rezrwie celowej i już.

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2021-02-10 10:12:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Mon, 8 Feb 2021 18:11:30 +0100, J.F. napisał(a):

    >ChGW, ale jeszcze w poniedziałek serduszko było kryptoreklamą TVN, a
    >we
    >wtorek nagle w kurwizji sobie uświadomili, że w niedzielę umowa
    >wygasła, co
    >zupełnie nie przeszkodziło nagrać i wyemitować kolejna prognozę z
    >udziałem
    >Kasperczak.

    Nie mowie nie, ale z drugiej strony:
    -wk* szefową, a tu taki prezent na biurku ...
    -a moze juz sie tam zaczela krecic jakas mloda i ladniejsza ... to
    ubrala serduszko :-)

    Wszystko przez Owsiaka - jakby tak przesunal o tydzien pozniej ... :-)

    J.