  • 1. Data: 2021-01-28 03:24:06
    Temat: Unieważnienie małżeństwa i dzieci
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Unieważnienie małżeństwa i dzieci
    Joanna Kurska nie jest pierwszą żoną prezesa TVP. Jacek Kurski był
    żonaty z Moniką zd. Mucek, z którą rozwiódł się z 2015 roku. Sąd
    kościelny stwierdził o nieważności małżeństwa, w którym Kurski
    pozostawał 24 lata i z którego doczekał się z żoną trójki dzieci.
    Tak samo sąd kościelny orzekł w sprawie Joanny Klimek, teraz Kurskiej,
    która rozwiodła się ze swoim mężem na dwa tygodnie przed ślubem z
    Jackiem Kurskim. Małżonkowie utrzymują, że w związku połączyła ich
    przede wszystkim modlitwa.
    Jacek Kurski wziął ślub cywilny z Joanną w 2016 roku w Sulejówku, a w
    2018 roku para zawarła ślub kościelny w Łagiewnikach. Dla tygodnika
    "Sieci" Jacek Kurski sprawę unieważnienia poprzedniego małżeństwa przez
    Kościół komentował tak:
    "Ci, którzy nas krytykują, często żyją w konkubinatach i zdradzają
    swoich współmałżonków [...] To ludzie nieszczęśliwi, którzy nie potrafią
    ułożyć sobie własnego życia. To ludzie nieszczęśliwi i samotni, którzy
    albo nie wierzą w miłość, albo nigdy jej nie spotkali. To jęk zawiści".

    https://natemat.pl/335691,joanna-kurska-jest-w-ciazy
    -kim-jest-zona-kurskiego-wiek-dzieci-zwiazki

  • 2. Data: 2021-01-31 00:31:39
    Temat: Re: Unieważnienie małżeństwa i dzieci
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-28 o 03:24, Animka pisze:

    > Unieważnienie małżeństwa i dzieci

    Małżeństwa kościół potrafił unieważnić od zawsze.
    Fakt że tym bardziej majętnym. Patrz historia Henryka VIII.
    Potem okazało się że ci mniej ważni też potrzebują takiego
    rozwiązania a jak go nie dostają to zmieniają religię
    i już mogą wchodzić w nowy związek. Patrz historia marszałka
    Piłsudskiego.
    Więc kościół cichcem wprowadził rozwody dla wszystkich potrzebujących.
    I tu ciekawostka o której mało kto wie, dzisiaj taki rozwód jest
    promesą na poślubienie wskazanej osoby.
    I po znajomych którzy procedurę "rozwodu kościelnego" przeszli
    wiem że posiadanie lub nie dzieci nie ma znaczenia.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2021-02-01 10:41:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 28 Jan 2021 03:24:06 +0100, Animka napisał(a):

> [...]
    > ułożyć sobie własnego życia. To ludzie nieszczęśliwi i samotni, którzy
    > albo nie wierzą w miłość, albo nigdy jej nie spotkali. To jęk zawiści".

    Czyli Jędraszewski jest szczęśliwy i nikogo nie zdradza, bo ślub odbył się
    z pompą w Łagiewnikach; czyli poza parafią obojga małżonków, na co trzeba
    specjalnej zgody proboszcza, na którą naciskał właśnie ów wybitny znawca
    kronik Kpinomira.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-02-01 11:48:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Małżeństwa kościół potrafił unieważnić od zawsze.
    >Fakt że tym bardziej majętnym. Patrz historia Henryka VIII.

    A jak nie uniewaznia, to zawsze mozna zone sciac :-)

> [...]
    >potrzebujących.
    >I tu ciekawostka o której mało kto wie, dzisiaj taki rozwód jest

    Nie rozumiem.

    >I po znajomych którzy procedurę "rozwodu kościelnego" przeszli
    >wiem że posiadanie lub nie dzieci nie ma znaczenia.

    Hm ... zmienic wyznanie dwa razy ?
    Albo powtornie sie do KK zapisac, udajac starego ateiste ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-02-01 12:37:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >spotkali. To jęk zawiści".

    >https://natemat.pl/335691,joanna-kurska-jest-w-ciaz
    y-kim-jest-zona-kurskiego-wiek-dzieci-zwiazki

    Co by nie mowic - Kurski dobrze pisze.
    Niektorzy sa nieszczesliwi, bo nie potrafia sobie zycia ulozyc w
    zgodzie z wiara i opinia ksiedza.

    I zawistni sa, ze Kurskiemu uniewaznili i pobral sie ponownie, a im
    ksiadz mowi "nie da sie" ...
    no chyba, ze teraz nowa moda i ksiadz mowi "ale wie pan/i, ze to nie
    sa tanie rzeczy" :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-02-01 13:55:22
    Od: "Kamil" <nospamtlen.pl>

    Użytkownik "Animka" napisała:

    > Unieważnienie małżeństwa i dzieci ...

    Zajmij się swoimi brudami zamiast publicznie prać cudze. Co Cię obchodzi
    Kurski i jego perypetie?
    Pzdr

  • 7. Data: 2021-02-01 14:05:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 13:55:22 +0100, Kamil napisał(a):

    > Co Cię obchodzi
    > Kurski i jego perypetie?

    W sumie chyba każdy chciałby inspirować się życiem gorliwego katolika.
    Nie mniejsze zainteresowanie budzą losy Zdzisława Antoniego Kurskiego. Czy
    znalazł już sobie dziewczynę?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-02-01 14:14:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Kamil" <nospamtlen.pl> pisze:

    > Zajmij się swoimi brudami zamiast publicznie prać cudze. Co Cię
    > obchodzi Kurski i jego perypetie?
    > Pzdr

    Bo to ciekawa kwestia prawna dotycząca +znanego człowieka? ;-)

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2021-02-01 14:24:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    J. Kurski m.in. nakręcił film "Nocna zmiana".
    A Ty co nakręciłeś?

    -----

  • 10. Data: 2021-02-01 14:33:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Feb 2021 14:24:19 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > J. Kurski m.in. nakręcił film "Nocna zmiana".

    Ale to nie było o swingersach.